  • Data: 2005-07-18 19:17:58
    Temat: Re: nieruchomosc bez udzialu w gruncie-darowizna
    Od: "funkacid" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > @ Johnson napisal :
    >???

    dziadkowie kiedys tam zrzekli sie gruntow na rzecz renty rolnej, a Panstwo przy
    okazji zlapalo rowniez grunt pod budynkiem (najpierw zlapalo nawet budynek ale
    pozniej uchylili ten punkt decyzji). skutkiem tego po przeprowadzeniu sprawy
    spadkowej w rekach spadkobiercow znalazly sie nieruchomosci bez udzialu w
    gruncie. Wiem, ze starostwo oddaje ten grunt bez mrugniecia okiem , jednak
    wolalbym sie o niego ubiegac po otrzymaniu ww nieruchmosci aktem darowizny,
    poniewaz wprowadzenie gruntu teraz podniesie znacznie wartosc masy,a co za tym
    idzie podatku od darowizny.
    Ponowie pytanie, czy jest mozliwie darowanie nieruchomosci bez udzialu w
    gruncie?

    pozdr
    funkacid