  • Data: 2005-03-07 16:40:42
    Temat: niefirmowe czesci samochode
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItam
    Awaria silnika wycieraczek... autoryzowany salon fiata pojechalme i
    wymienili na nowy za 170zl nieformowy, czyli nie produkcji fiata...
    3 tygodnie pozniej kolejna awaria... bezpiecznikow nie wybilo zastrzezeni
    nie mieli co do uszkodzen z mojej winy ale nie chcieli uznac gwarancji -
    kazali kupic nowe na miejscu oryginalne za 350zl !!! i czekac na wynik
    reklamacji z firmy produkujace te niefirmowe !!

    1) czy autoryzowany salon fiata moze zrzucic na kogos innego
    odpowiedzialnosc za czesci ktore wklada do smaochodow? mam rachunek na to od
    tego salony, pisze tam ze oni sprzedaja..

    2) czy moge zadac zwrotu pieniedzy ze wzgledu na niezgodnosc towaru z umowa?
    do kiedy to musze zrobic i jaki jest termin kiedy popsuta czesc moge oddac
    ze wzgledu na niezgodnosc z umowa?

    3) zostalem zmuszony do zakupu o 22.00 kolejnej czesci, mam teraz 2 silniki
    do wycieraczek w tym jeden od miesiaca czekajacy na wynik reklamacji, nie
    odzywaja sie... jakie podstawy prawne?? art paragrafy?

    dziekuje za pomoc i podstawy prawne
    pozdr