  • 1. Data: 2003-04-06 16:11:53
    Temat: niedobory kasowe
    Od: "dezerterian" <d...@p...onet.pl>

    Pracuję jako kasjer, sprzedawca.Mój pracodawca rozlicza utarg po za mną i
    nie rozlicza się z mojego utargu(ewentualnych niedoborów). Problem pojawił
    się kiedy oznajmił iż nie będzie wypisywał niedoborów z dnia na dzień, tylko
    z całego miesiąca (przed wypłatą). Mamy zablokowane wszystkie funkcje w
    kasie umożliwiające sprawdzenie stanu gotówki. Czy może mi ktoś pomóc w tej
    dziedzinie. Nie wiem nawet gdzie mogę się udać z tym problemem.

  • 2. Data: 2003-04-06 17:02:41
    Temat: Re: niedobory kasowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Pracuję jako kasjer, sprzedawca.Mój pracodawca rozlicza utarg po za
    | mną i nie rozlicza się z mojego utargu(ewentualnych niedoborów).

    Co to znaczy, że się nie rozlicza? A przed kim właściciel miałby się
    rozliczać. Przed samym sobą?

> [...]
    | zablokowane wszystkie funkcje w kasie umożliwiające sprawdzenie stanu
    | gotówki. Czy może mi ktoś pomóc w tej dziedzinie. Nie wiem nawet

    Z problemem możesz się udać do Państwowej Inspekcji Pracy. Ale chwilowo nie
    widzę problemu. To pracodawca musi udowodnić niedobór w kasie. Jak zabiera
    pieniążki nie licząc ich, to już jego w sumie problem. Jak będzie mniej, to
    ciekawe jak Ci udowodni niedobór, skoro nie przeliczacie razem pieniążków,
    które mu dajesz.

  • 3. Data: 2003-04-06 17:37:27
    Od: "alkaprim" <a...@g...pl>

    Użytkownik "dezerterian" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tej
    > dziedzinie. Nie wiem nawet gdzie mogę się udać z tym problemem.

    twoj problem dezynterian jest wzglednie typowy - bezrobocie duze to koles
    mysli, ze moze przerzucac koszta kradziezy na pracownikow (nawiasem mowiac
    jeszcze czasami w niektorych firmach przy tej samej kasie zmieniaja sie
    jeszcze
    pracownicy) - zasygnalizuj mu, ze to nie jest w porzadku i zobacz co
    bedzie - daj
    sie okrasc przez powiedzmy 3-4 miesiace, zeby nie bylo watpliwosci a potem
    panstwowa inspekcja pracy ... nawiasem mowiac jesli pracujesz sam i
    stwierdza
    tylko ta jedna rzecz to wlasciwie mozesz sobie szukac nowej roboty ...