  • 31. Data: 2008-08-13 17:51:52
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.08.13.09.40.22@rudak.org...

    > Jak dla mnie proste rozwiązanie będzie następujące:
    > - (prościej): tabliczka "na tej stacji tankujemy tylko do pełna"
    > - (mniej prościej): tabliczka "LPG nie tankujemy".

    A nie prościej zapytać klienta, za ile sobie życzy?

  • 32. Data: 2008-08-13 17:55:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > Jak dla mnie proste rozwiązanie będzie następujące:
    > - (prościej): tabliczka "na tej stacji tankujemy tylko do pełna"

    Nie przejdzie.

  • 33. Data: 2008-08-13 18:40:52
    Od: ">>" <c...@w...eu>

    a ty jestes w takim razie pedofilem. dokladnie takie same na to dowody mam
    jak ty na to ze ja oszukuje.

  • 34. Data: 2008-08-13 21:37:20
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Użytkownik ">>" <c...@w...eu> napisał w wiadomości
    > podjezdzam na stacje lpg, staje pod dystrybutorem. szukam portwela, trwa
    > to jakies 30sek, moze minute bo wpadl pod fotele :)
    >
    > oki, znalazlem, otwieram szybe i mowie cieciowi "za dwie dychy prosze" a
    > on mi na to ze juz jest 66 !

    ja tak technicznie... a gdzie maja taka stacje zeby w czasie 30 sek
    zatankowac gazu za 60 PLN???????

    bo jakby nie patrzec 60PLN to okolo 30 litrow (cena sprzed roku?) jak ja
    tankuje 25 litrow to trwa to okolo 5 min....

    Easy

  • 35. Data: 2008-08-13 21:57:34
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Easy <e...@m...org> napisal:
    > bo jakby nie patrzec 60PLN to okolo 30 litrow (cena sprzed roku?) jak ja
    > tankuje 25 litrow to trwa to okolo 5 min....

    Gdzie tak leniwie tankuja? Dzis pofatygowalem sie i zrobilem
    chronometraz mojego zbiornika. Wyszlo mi 15 litrow w ciagu minuty.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 36. Data: 2008-08-13 22:34:20
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    > Gdzie tak leniwie tankuja? Dzis pofatygowalem sie i zrobilem
    > chronometraz mojego zbiornika. Wyszlo mi 15 litrow w ciagu minuty.
    > --
    plus odkrecnie zaworu i rozpoczecie tankowania ? z sakramentalnym ILE?

    Easy

  • 37. Data: 2008-08-13 23:31:43
    Od: ">>" <c...@w...eu>

    > plus odkrecnie zaworu i rozpoczecie tankowania ? z sakramentalnym ILE?

    zaworu nie mam, instalacja holenderska (sprawdz sobie o ile grubsza rurka).
    na oko to 60litrow tankuje okolo 1,5-2 minuty.

  • 38. Data: 2008-08-14 05:30:29
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    > zaworu nie mam, instalacja holenderska (sprawdz sobie o ile grubsza rurka).
    > na oko to 60litrow tankuje okolo 1,5-2 minuty.

    Wyżej piszesz, że sprawa zakończona. Ale jak to się zakończyło?

    --
    Pozdrawiam,
    Reseller

  • 39. Data: 2008-08-14 06:50:09
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Reseller pisze:

    > Wyżej piszesz, że sprawa zakończona. Ale jak to się zakończyło?

    Obstawiam, ze stacja olała 46zł jak usłyszała o sądzie i podarowała to
    temu idiocie. Nie oszukujmy się, ale 46zł to nie majątek, chyba że ktoś
    jest kombinatorem i jest dumny z tego, że dostał 20l LPG gratis.
    Przynajmniej teraz może się tym chwalić wszystkim jak to porobił
    "ciecia" na 46zł.

  • 40. Data: 2008-08-14 06:54:41
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 19:51:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A nie prościej zapytać klienta, za ile sobie życzy?

    To miałaby być metoda na upierdliwych klientów, którzy najpierw sobie
    gdzieś idą, a jak obsługa naleje to sobie 'przypominają', że chcieli za m
    mniej, albo mają problem z tym, że zamiast 30,00 wyszło 30,33 zł.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl