  • 91. Data: 2008-08-16 11:55:42
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ ja bym też nie postawił tam samochodu - na dłużej - bo latanie z
    > tym zmywakiem przez pół stacji akurat również sensowne nie jest. Ale
    > nie możesz z góry zakładać, że wszyscy się do tego niepisanego prawa
    > stosują i każdemu, kto zatrzymał się w okolicy dystrybutora na jego
    > koszt wlewać pełnego zbiornika paliwa.

    Dlatego z reguły obsługa pyta, za ile. A normalni klienci z reguły
    parkują gdzie indziej, jeśli załatwiają inne sprawy niż tankowanie.
    A wątkotwórca coś kręci, biorąc pod uwagę czas, w jakim zatankował LPG
    za 66 zł.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 92. Data: 2008-08-16 13:28:05
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    A wątkotwórca coś kręci, biorąc pod uwagę czas, w jakim zatankował LPG
    za 66 zł.

    ojjjjjjjj czepiasz sie i nie czytasz uwaznie - zaraz Ci sie dostanie od
    pedofilow ;)))))))))))))))))) - to holenderska instalacja !!!!!!!!!! ma
    takie ssanie, ze normalnie dystrybutor glupieje, sama wciąga pistolet do
    kurka, z rąk normalnie wyrywa

    musiala i tak byc przypchana bo normalnie holenderskie instalacje to
    napełniasz w 10 sekund 100 litrow - holendrzy przeciez słyną z tego ze chcą
    dorownac czasom tankowania w formule 1

    heeehehehee ;))))))))))))))))))

    Sebastian

  • 93. Data: 2008-08-16 15:01:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    basti78 napisał(a):

> [...]

    > !!!!!!!!!! ma takie ssanie, ze normalnie dystrybutor glupieje, sama
    > wciąga pistolet do kurka, z rąk normalnie wyrywa

    Mi to zwisa i powiewa, bo dystrybutor polski, albo nawet i holenderski -
    i tak szybciej gazu nie da, niż może.
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 94. Data: 2008-08-16 15:07:22
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ja nie. Ale ktoś inny może z przyzwyczajenia postawić pod
    > dystrybutorem i pójść do sklepiku. Zresztą miejsca postojowe poza
    > dystrybutorami mogą być już zajęte.

    Mam okazję obserwować zachowania kierowców - jeszcze nie widziałam
    takiego, który przyjeżdżająć po cokolwiek, poza paliwem, nie parkowałby
    tuż przy drzwiach wejściowych/przy hali kasowej - bo właśnie przyjechał
    po żarówkę, filterek, duperelek. Ci, którzy tankują i kupują -
    zostawiają samochód pod dystrybutorem, ewentualnie jeśli widzą, że ktoś
    czeka - odjeżdżają na bok i idą do kasy.

    Dystrybutor to nie jest miejsce postojowe, tak samo jak brama, czy
    wyjazd ze stacji.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 95. Data: 2008-08-16 15:29:28
    Od: "Roki" <r...@g...pl>

    > nie sadze bo na milicji powiedzialem ze chetnie im oddam tylko niech sie
    > pofatyguja do mnie bo ja do nich nie mam czasu ani checi.

    Już nie ma milicji:P No to jeżeli chcesz im oddać to co za problem podczas
    tankowania dorzucić tą różnicę?

  • 96. Data: 2008-08-16 15:45:10
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    > Już nie ma milicji:P No to jeżeli chcesz im oddać to co za problem podczas
    > tankowania dorzucić tą różnicę?

    dla mnie zaden. za to oni moga miec problem z dowiedzeniem sie gdzie i kiedy
    tankuje.

  • 97. Data: 2008-08-16 15:47:57
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    > było samemu wezwać policję lub na nią poczekać a nie odjeżdżać.

    a w jakim celu? policje wzywa sie gdy ktos popelni przestepstwo/wykroczenie.
    tutaj nic takiego nie mialo miejsca.

  • 98. Data: 2008-08-16 15:49:23
    Od: ">>" <h...@t...trshsrt>

    ty jestes po prostu zwyczajnie glupi

  • 99. Data: 2008-08-16 15:53:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > po żarówkę, filterek, duperelek. Ci, którzy tankują i kupują -
    > zostawiają samochód pod dystrybutorem, ewentualnie jeśli widzą, że ktoś
    > czeka - odjeżdżają na bok i idą do kasy.

    I tamci szybciutko tankują na konto poprzedzającego ;)

  • 100. Data: 2008-08-16 16:19:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys pisze:

    > Mam okazję obserwować zachowania kierowców - jeszcze nie widziałam
    > takiego, który przyjeżdżająć po cokolwiek, poza paliwem, nie parkowałby

    Spis rzeczy, których nie widziałeś, zmieściłby się w sporej książce ;->

> [...]
    > zostawiają samochód pod dystrybutorem, ewentualnie jeśli widzą, że ktoś
    > czeka - odjeżdżają na bok i idą do kasy.

    Kiedy wszystkie sklepy pozamykane, inne miejsca mogą się szybko zapełnić.

    Poza tym człowiek mógł się zatrzymać i w tym momencie odebrać telefon.

    Zresztą nie jest to ważne - ważne jest to, że zatrzymanie się pod
    dystrybutorem nie stanowi wiążącego kierowcę oświadczenia woli
    zatankowania. A tym bardziej nie stanowi zamówienia na tankowanie do pełna.