  • 11. Data: 2008-08-13 05:05:41
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    Użytkownik ">>" napisał w wiadomości
    > podjezdzam na stacje lpg, staje pod dystrybutorem. szukam portwela, trwa
    > to jakies 30sek, moze minute bo wpadl pod fotele :)
    >
    > oki, znalazlem, otwieram szybe i mowie cieciowi "za dwie dychy prosze" a
    > on mi na to ze juz jest 66 !

    super pracownik, zatankował ponad 28 l gazu w ciągu 1 minuty do tego jeszcze
    trzeba wliczyć odkręcenie zaworu u podpięcie weża.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2008-08-13 05:27:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 07:05:41 +0200, witek67 napisał(a):

    > super pracownik, zatankował ponad 28 l gazu w ciągu 1 minuty do tego jeszcze
    > trzeba wliczyć odkręcenie zaworu u podpięcie weża.

    Dokladnie. To jest BZDURA. Nie ma tak szybkich pomp do tankowania gazu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2008-08-13 05:59:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 13 sierpień 2008 05:32
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7tkl2$fo4$11@inews.gazeta.pl>):

    > ale zużył to dodatkowe paliwo czy nie?

    No ale przecie powiedział tamtemu, że se ma odessać. I może to podtrzymać
    zapewne. Tamten może w każdej chwili nadmiar gazu sobie odebrać z baku :D
    No oczywiście teraz, po takim czasie to po uiszczeniu opłaty za
    przechowywanie :D

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2008-08-13 06:58:59
    Od: ">>" <c...@w...eu>

    > Dokladnie. To jest BZDURA. Nie ma tak szybkich pomp do tankowania gazu.

    widac ze nie mieliscie do czynienia z holenderska instalacja

  • 15. Data: 2008-08-13 07:13:56
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 08:58:59 +0200, >> napisał(a):

    > widac ze nie mieliscie do czynienia z holenderska instalacja

    Holenderska instalacja przyspiesza dzialanie pompy gazu na stacji?
    Interesujace.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2008-08-13 07:19:12
    Od: ">>" <c...@w...eu>

    > Holenderska instalacja przyspiesza dzialanie pompy gazu na stacji?
    > Interesujace.

    a jak ci napisze ze to bylo 1,5 minuty to sie odczepisz?

  • 17. Data: 2008-08-13 07:50:47
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: '>>'
    Wpis z dnia 13-08-2008:

    > a jak ci napisze ze to bylo 1,5 minuty to sie odczepisz?

    Czy to prawda, że w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają za darmo samochody?
    Tak, tyle tylko, że nie w Moskwie a Leningradzie, nie na Placu Czerwonym
    tylko Pałacowym, nie samochody tylko rowery i nie rozdają tylko kradną.

    Tak mi się skojarzyło :)

    Twoja wiarygodność właśnie spadła - myślę, że w sądzie będzie podobnie.
    Twoje zachowanie w tej sytuacji działa na Twoją niekorzysć - zamiast
    załatwić sprawę po ludzku, sam postąpiłeś jak cieć.
    Zeznania pracowników stacji raczej Cię pogrążą - nie udowodnisz, że
    chciałeś zapłacić te 20 zł.

    --
    TomaSz.
    www.kociezycie.net

  • 18. Data: 2008-08-13 08:00:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > poza tym czemu policja ma wierzyć Tobie a nie jemu? skoro byłeś uczciwy to
    > dlaczego Ty odjechałeś? dlaczego nie Ty wezwałeś policję i sprawę wyjaśniłeś
    > na miejscu?

    Pewnie gdzieś jechał (np. na rozmowę kwalifikacyjną).

  • 19. Data: 2008-08-13 08:06:16
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    dla mnie to jesteś zwykłym kombinatorem który szmaci sie za 46 zł. mam
    kontakt z kilkoma stacjami paliw i nawet jeśli jakimś zbiegiem okolicznosci
    nie zobaczyłeś ze już masz nalane za 66 zł i brakło ci kasy to zawsze mozesz
    dogadać sie z kierownictwem stacji ze kase dowieziesz w tym czy następnym
    dniu, mozna było wezwać policje ale lepiej uciec. ale do tego zeby chciec
    rozmawiac w tej sytuacji to trzeba troszke ucziwosci, sam miałem przypadek
    ze brakło mi kasy na karcie a gotówki nie miałem przy sobie, 5 min rozmowy z
    kierownikiem i sprawa załatwiona, za 2 godziny mieli gotówke i zadnych
    problemów nie było, tylko troszke checi i zadnego kombinowania

    over

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2008-08-13 08:51:54
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    On 13 Sie, 10:06, "witek67" <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kierownikiem i sprawa załatwiona, za 2 godziny mieli gotówke i zadnych
    > problemów nie było, tylko troszke checi i zadnego kombinowania
    Ale ty zgodziłeś się kupić więcej, niż planowałeś - on nie. Ot, drobna
    róznica