  • 81. Data: 2012-05-03 11:01:00
    Temat: A weźcie Wy wszyscy... Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Od: maruda <m...@n...com>

    Zróbcie sobie ustawkę, dajcie se po ryju, idźcie potem na piwo zamiast
    robić wiochę przy ludziach!

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 82. Data: 2012-05-03 20:16:57
    Temat: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 19:15:15 +0200, jerzy.n napisał(a):

    > Komuna to wpoiła takim takim dupkom jak Ty, a prawda jest inna .Co moje to
    > mam prawo bronic, a dzieci naucz ze nalezy szanowac cudza własnosc. Komuna
    > tego nie uczyła ,wszystko było wspólne ...

    Taka postkomusza gnida jak ty, która dorwała skrawek "własnego" może nie
    rozumieć jak pogodzić prawo własności z prawami innych.
    Ta... muszę podziękować komunistom z zachodnich Niemczech czy Szkocji za to
    że mogłem chodzić po prywatnym terenie i fotografować do woli... Pewnie te
    pola, winnice i sady to były tereny sowchozów...

    Henry

  • 83. Data: 2012-05-03 23:38:09
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:k8y877styg7f$.atxcoyu0n28r$.dlg@40tude.net...

> [...]
    > że mogłem chodzić po prywatnym terenie i fotografować do woli... Pewnie te
    > pola, winnice i sady to były tereny sowchozów...

    W Szkocji prawo wprost pozwala na skracanie sobie drogi przechodząć przez
    czyjś teren. Warunkiem jest nieuszkodzenie ogrodzenia :) Ktoś chce
    zabezpieczyć wejście, to musi stawiać wysokie ogrodzenia :)

  • 84. Data: 2012-05-04 00:22:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.05.2012 23:38, Przemek Lipski pisze:

    > W Szkocji prawo wprost pozwala na skracanie sobie drogi przechodząć przez
    > czyjś teren. Warunkiem jest nieuszkodzenie ogrodzenia :) Ktoś chce
    > zabezpieczyć wejście, to musi stawiać wysokie ogrodzenia :)

    W sumie logiczne... Ogrodzenie może nie być przeznaczone do blokowania
    drogi ludziom tylko np. zwierzętom.

    I trudno żeby największy obrońca prywatnej własności wymagał od pieszego
    wędrowca, żeby nakładał 20km drogi przez bagna tylko dlatego, że
    właściciel chciał zabezpieczyć np. owce przed ucieczką.

    We wszystkim przydaje się zdrowy rozsądek.

  • 85. Data: 2012-05-04 08:12:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.05.2012 00:22, Andrzej Lawa pisze:
    > I trudno żeby największy obrońca prywatnej własności wymagał od pieszego
    > wędrowca, żeby nakładał 20km drogi przez bagna tylko dlatego, że
    > właściciel chciał zabezpieczyć np. owce przed ucieczką.

    Z drugiej strony, siedzisz sobie na ogródku z rodziną, a tu ludzie
    przechodzą ci koło stołu, bo tak bliżej na przystanek....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 86. Data: 2012-05-04 08:36:49
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    > Z drugiej strony, siedzisz sobie na ogródku z rodziną, a tu ludzie
    > przechodzą ci koło stołu, bo tak bliżej na przystanek....

    Niektórym ciągle sie śni sen, gdzie wszystko jest "nasze" i pola i fabryki i
    kobiety, żyć nie umierać. Jakoś to wszystko funkcjonowało, do pory aż
    komuchy zaczęły dzielić i rozdawać nie swoje , tak najłatwiej. Popadały w
    ruinę rodzinne fabryki i najnowocześniejsze gospodarki ziemne upadały, gdy
    dorwały sie do ziemi dojarki i fornale. Zabrać na co pracowały całe
    pokolenia, moim tez zabrano i obrócono w gówno i dworek i ziemie.Oddano za
    to kilka hektarów, na tez nie swojej ziemi, na tzw.ziemiach odzyskanych.
    Podstawa wszystkiego jest szanowanie własności prywatnej i tej nalezy
    bronić, wszyscy to pojęli oprócz kilku pogrobowców Stalina i Lenina ...

  • 87. Data: 2012-05-04 08:51:09
    Od: spp <s...@g...pl>

    > Z drugiej strony, siedzisz sobie na ogródku z rodziną, a tu ludzie
    > przechodzą ci koło stołu, bo tak bliżej na przystanek....

    Tak jest w sąsiedztwie rzek i jezior ...

    --
    spp

  • 88. Data: 2012-05-04 08:53:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Z drugiej strony, siedzisz sobie na ogródku z rodziną, a tu ludzie
    > przechodzą ci koło stołu, bo tak bliżej na przystanek....

    No to wokół ogródka stawiasz sobie wyższe ogrodzenie albo sadzisz
    wypasiony żywopłot. Problem rozwiązany, a właściciel ziemi nie stoi
    przed wyborem - czy wypuścić na wolność owce, czy być skończonym
    skurwysynem i wysyłać ludzi na bagna.

    Właściwe ogrodzenie na właściwym miejscu ;)

  • 89. Data: 2012-05-04 08:59:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.05.2012 08:36, jerzy.n pisze:

> [...]
    > upadały, gdy dorwały sie do ziemi dojarki i fornale. Zabrać na co
    > pracowały całe pokolenia, moim tez zabrano i obrócono w gówno i dworek i

    Uhm... Całe pokolenia... Tylko czyje pokolenia odwalały tę robotę?
    Lepiej nie powołuj się na pracę pokoleń, bo wtedy wyjdzie, że jednak
    pseudo-komuniści słusznie zrobili rozdając ziemię bezrolnym, bo
    większość roboty to jednak ich była, a gucio z tego mieli... Inna
    sprawa, że na samodzielnym zarządzaniu niezbyt się znali, ale tak to
    jest, jak się bezmyślnie realizuje skrajne idee (niezależnie od tego,
    czy to skrajna prawica, jak ty, czy skrajna lewica, jak ci
    pseudo-komuniści).

> [...]
    > tzw.ziemiach odzyskanych. Podstawa wszystkiego jest szanowanie własności
    > prywatnej i tej nalezy bronić, wszyscy to pojęli oprócz kilku

    Aleś ty tępy... Pogrobowcy Stalina i Lenina na rozległych włościach w
    Szkocji...

  • 90. Data: 2012-05-04 09:07:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.05.2012 08:51, spp pisze:

    > Tak jest w sąsiedztwie rzek i jezior ...

    No, tam nie wolno grodzić ileś metrów od linii brzegowej.

    Oczywiście zawsze jest rozwiązanie - wykupić cały teren dookoła jeziora
    i ogrodzić całość ;)