    From: "severin" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nie zamawiana publikacja
    Date: Thu, 23 Nov 2006 12:42:05 +0100

    W czerwcu tego roku zamówiłem Poradnik Podatnika, a ponieważ konsultant
    zapewniał mnie że nie jest to w jakikolwiek związane z otrzymywaniem
    dalszych aktualizacji elektronicznych czy tradycyjnych, na czym mi zależało.
    Po tygodniu od opłacenia faktury otrzymałem aktualizacje z kolejna faktura
    do opłacenia. Zadzwoniłem do firmy "wydawnictwo Wiedza i Praktyka" tfuj.....
    i wyraziłem swoje zdanie na ten temat. Konsultant stwierdził że mam
    przesyłkę odesłać, a oni ze swojej strony przepraszają i więcej aktualizacji
    nie dostane.
    Ponieważ jak zwykle na takie Purd.... człowiek nie ma czasu, a oni z uporem
    maniaka podsyłali kolejne upomnienia, wreszcie zapakowałem te nieszczęsną
    książeczkę i wysłałem. Zadzwoniłem raz jeszcze z informacja o zaistniałym
    fakcie, Pani konsultantka stwierdziła, że jest za późno i musze ta fakturę
    opłacić, dodam że w ostatnim ponagleniu straszą mnie iż sprawę przekażą do
    działu windykacji.

    Dlaczego mam płacić za coś czego nie zamawiałem, nie podpisywałem żadnych
    zobowiązań wobec tej firmy. Pani konsultant poinformowała mnie, że opłacenie
    Poradnika wiążę się automatycznie przyjęciem warunków do otrzymywania
    aktualizacji.

    Kwota może śmieszna, 60 zł, chodzi bardziej o zasady, takich jak ja jest
    pewnie setki.