    From: "Daniel" <x...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nie chce komus czegos sprzedac, czy to jest dyskryminacja???
    Date: Tue, 18 Jan 2005 00:38:42 +0100

    witam,
    czy jezeli jestem handlowcem i odmawiam komus sprzedazy towaru bez
    uzasadnienia ekonomicznego, bo np. nie podoba mi sie jego krawat, bo jest
    zezowaty czy cokolwiek innego, to jest to dyskryminacja? Na zdrowy rozum
    towar jst moja wlasnoscia i moge go sprzedac komu chce, ale obilo mi sie o
    uszy, ze jest to dyskryminacja i osoba ktorej odmowie sprzedazy towaru moze
    podac mnie do sadu. Czy to prawda?
    pozdr.