    From: "Gutek" <g...@i...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nie chce do Afganistanu
    Date: Thu, 24 Apr 2008 00:55:14 +0200

    jestem pracownikiem firmy, ktora byla poddostawcą (dostawcą dostawcy)
    sprzetu dla wojska. Sprzęt pojechał do Afganistanu i tam się się zepsuł w
    związku z czym istnieje potrzeba jego naprawy. Tak się niestety składa, że
    tylko ja -bo urządzenie w zasadzie jednostkowe - zostałem przeszkolony z
    instalacji, napraw itd. w związku z czym jestem zmuszany do wyjazdu do
    Afganistanu i naprawy na miejscu. Nikt z fabryki równiez się nie kwapi i
    twierdzą, że jest to sprawa przedstawicielstwa, które sprzedało sprzęt (co
    chyba nie jest istotne).

    Dziś miałem kolejną rozmowę z szefem. Opowiadał jak to trzeba się
    zaangażować, firma zapłaci kary itd po czym oferował dodatkową kasę a kiedy
    cigle odmawiałem wyjazdu, skończyło sie na groźbie zwolnienia
    dyscyplinarnego. Jestem skłonny szukać sobie pracy bo na pewno nie pojadę
    ale czy zwolnienie dyscyplinarne rzeczywiście mi grozi za odmowę takiego
    wyjazdu? Jak z tego wybrnąć i nie mieć zapaćkanych papierów?