  • Data: 2008-04-29 20:44:18
    Temat: Re: nie chce do Afganistanu
    Od: Gutek <g...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Gutek" <g...@i...eu> napisał w wiadomości
    >
    > A nie możesz zgubić paszportu? Potem sie znajdzie :-) Po co komplikować
    > sobie życie.

    Dziękuje wszystkim za porady. Sprawa rozwiązała się tak, że szukam pracy
    a ustrojstwo przyleci do mnie. Po jej naprawieniu jestem wolny.

    Co do paszportu to nie ma on żadnego znaczenia. Jutro miałbym nowy,
    jeśli byłoby to potrzebne a jeśli nie to i tak poleciałbym bez papierów.
    Przecież to nie rejsowy samolot z Okęcia. Nie wiem jaka jest teoria
    ale taka jest praktyka.