  • 121. Data: 2022-12-05 11:16:23
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-05 o 11:10, Kviat pisze:

    > LOL
    >
    > https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,nop-y-po-szczepionkach-mrna-na-
    covid-19--ogromne-badanie-z-usa-i-jasny-wniosek,arty
    kul,07487426.html

    LOL, będziemy się przerzucać linkami?
    https://content.govdelivery.com/accounts/FLDOH/bulle
    tins/3312697

    --
    Liwiusz

  • 122. Data: 2022-12-05 12:06:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.12.2022 o 11:16, Liwiusz pisze:

    zepionka-na-covid-19,nop-y-po-szczepionkach-mrna-na-
    covid-19--ogromne-badanie-z-usa-i-jasny-wniosek,arty
> [...]

    https://fakenews.pl/zdrowie/joseph-ladapo-naczelny-l
    ekarz-stanu-floryda-powoluje-sie-na-niewiarygodna-an
    alize-dotyczaca-szczepionki-mrna/

    "Brak procesu recenzenckiego, liczne błędy wskazane przez ekspertów i
    ekspertki oraz anonimowość autorów sprawiają, że wyniki należy uznać za
    niewiarygodne i nie powinny one służyć za podstawę do wydawania
    rekomendacji."

    "Joseph Ladapo nie jest specjalistą chorób zakaźnych, (...)

    Ladapo jest też członkiem prawicowej, antyszczepionkowej organizacji
    America's Frontline Doctors. Organizacja ta propagowała m.in.
    niesprawdzone terapie i dezinformowała w kwestii szczepień. Jej
    założyciel, Simone Gold, został aresztowany na 2 miesiące w trakcie
    ataku na Kapitol 6 stycznia 2021 roku."

    "Podsumowanie
    Dokument udostępniony przez Josepha Ladapo nie jest publikacją naukową,
    zawiera liczne błędy metodyczne, a sami autorzy, pozostający anonimowi,
    podkreślają, że nie wskazuje on przyczyn zgonu, które w rzeczywistości
    mogą nie być związane z sercem. Dodatkowo mała liczebność grupy
    badawczej nie pozwala na wyciągnięcie tak stanowczych wniosków. Z uwagi
    na wymienione błędy i ograniczenia, wnioski płynące z tej analizy nie
    mogą być uznane za wiarygodne."

    "Najlepszym podsumowaniem całej sytuacji jest komentarz wspomnianej
    wcześniej Dr Deepti Gurdasani:

    Chcę powiedzieć bardzo wyraźnie - uważam, że niepożądane odczyny
    poszczepienne występują, i uważam, że należy je zrozumieć, zbadać i
    leczyć. Ale ten artykuł nie jest o NOPach - to tylko pseudonauka.
    Korzyści ze szczepionek na poziomie populacji znacznie przewyższają
    ryzyko. Nie chodzi o to, aby umniejszać cierpienie osób, które doznały
    NOPa. Zasługują one, aby być wysłuchanymi, zbadanymi i leczonymi. Ale
    posty takie jak ten nie oddają im sprawiedliwości - sprawiają, że
    jeszcze trudniej im uzyskać wsparcie czy opiekę, a także znaleźć osoby,
    które im uwierzą."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 123. Data: 2022-12-05 12:18:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-05 o 12:06, Kviat pisze:
    > Chcę powiedzieć bardzo wyraźnie - uważam, że

    Myślę, że powinieneś zastosować wobec siebie takie same zasady krytyki,
    jak wobec innych.

    "Kviat nie jest specjalistą chorób zakaźnych, (...)

    Zajmij się zatem swoimi sprawami, zamiast układać życie innym.

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2022-12-05 12:23:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.12.2022 o 12:18, Liwiusz pisze:

    > Myślę, że powinieneś zastosować wobec siebie takie same zasady krytyki,
    > jak wobec innych.
    >
    > "Kviat nie jest specjalistą chorób zakaźnych, (...)

    Dlatego daję ci linki do ludzi, którzy się na tym znają.
    W przeciwieństwie do ciebie.

    > Zajmij się zatem swoimi sprawami, zamiast układać życie innym.

    wzajemnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 125. Data: 2022-12-05 12:28:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]

    Chcę powiedzieć bardzo wyraźnie - uważam, że (...)"

    > Myślę, że powinieneś zastosować wobec siebie takie same zasady krytyki,

    Chcę powiedzieć bardzo wyraźnie - uważam, że powinieneś nauczyć się
    czytać ze zrozumieniem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 126. Data: 2022-12-05 12:38:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-05 o 12:23, Kviat pisze:

    > Dlatego daję ci linki do ludzi, którzy się na tym znają.
    > W przeciwieństwie do ciebie.

    > wzajemnie.

    W przeciwieństwie do ciebie, ja innym życia nie chcę układać. Jak ktoś
    chce się szczepić i siedzieć 2 lata w domu, słuchając "ekspertów", jego
    brocha.

    --
    Liwiusz

  • 127. Data: 2022-12-05 13:03:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.12.2022 o 12:38, Liwiusz pisze:

> [...]
    > brocha.

    W przeciwieństwie do ciebie, ja innym życia nie chcę układać. Jak ktoś
    nie chce się szczepić słuchając "ekspertów", jego brocha, ale niech
    później nie żąda finansowania leczenia z moich podatków.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 128. Data: 2022-12-05 13:14:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-05 o 13:03, Kviat pisze:

    > W przeciwieństwie do ciebie, ja innym życia nie chcę układać. Jak ktoś
    > nie chce się szczepić słuchając "ekspertów", jego brocha, ale niech
    > później nie żąda finansowania leczenia z moich podatków.

    LOL, kolejny, który nie wie, jak działają podatki.

    BTW: Czy nopów też mamy nie leczyć z podatków?

    Spokoju życzę, bo na zdrówko za późno.

    --
    Liwiusz

  • 129. Data: 2022-12-05 13:59:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 05-12-2022 o 12:23, Kviat napisał:

    > Dlatego daję ci linki do ludzi, którzy się na tym znają.
    > W przeciwieństwie do ciebie.

    Tak, może się znają. Krytykują o niemedyczne linki sami podpierając się
    materiałami z meetingu, gdzie firmy reklamowały swój produkt.

    Samo CDC widać zmienia narrację w róznych aspektach:
    https://twitter.com/DrSuneilJain/status/159909559150
    1373440

    To, że jest nacisk na to, aby w czasopismach medycznych nie krytykować
    pseudoszczepionek jest wiadomym od dawna, stąd np taka praca jak ta
    https://www.ajpmonline.org/article/S0749-3797(22)004
    53-6/fulltext gdzie
    wyniki mówią jedno, podsumowanie i dyskusja oczywiście musi być w innym
    tonie niż wyniki. Inaczej by nie wydrukowano... I praca dotyczy tylko
    jednego z możliwych nopów.

    Ale co tam.
    Fakt, że nie ma prawidłowo przeprowadzonych badań skuteczności i
    bezpieczeństwa nie jest istotne obecnie. W zasadzie jedyne badania,
    które mogły tego dowodzić z dziwnych powodów przerwano na początku
    2021r. Reszta to słabe badania obserwacyjne, ale i tak potwierdziło sie
    to, czego obawiali się naukowcy, że skuteczność nawet jeśli jakakolwiek
    będzie to nie na dłużej niż pół roku, a dowodzą temu sami producenci -
    sugerując boostery.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 130. Data: 2022-12-05 19:02:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale przez kogo uważany, bo jeszcze wyjdzie, że przez Ciebie? :)

    Tak myślałem, że okaże się, że żaden naukowiec nic nie mówił, politycy
    nic nie kazali a tylko zalecali, gospodarka zrujnowała się sama,
    pacjenci ku ubolewaniu wiceministra kraski nie nie chcieli się leczyć, a
    obywatele sami z siebie płacili nieprawne mandaty;) A ponieważ to głupie
    oddolne inicjatywy głupich ludzi więc nie było ku temu żadnych naukowych
    podstaw. Ba - teraz szury próbóją wmówić, że był ponoć jakiś naukowy
    konsensus. haha;)

    > Organizacja jak każda inna. To nie instytucja akademicka a dyskusja nie
    > dotyczy recenzowanej publikacji naukowej.

    Rok temu było inaczej:P Powiedziłeś już naukowcom z WHO i CDC że nie są
    naukowcami?;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!