  • 111. Data: 2022-12-05 07:50:43
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-03 o 13:51, Shrek pisze:
    > Poniżej już ograniczony (bo młodsi z definicji raczej ciężko nie
    > chorowali), a napewno nie uzasdniają nagonki i różnicowania starusu praw
    > obywatelskich od qrkodu.

    Nawet nie ograniczony, ale kontrskuteczny. Ryzyko powikłań po
    szczepieniu dla 40- jest większe niż ewentualna korzyść z lżejszego
    przebiegu covid.

    --
    Liwiusz

  • 112. Data: 2022-12-05 07:51:19
    Temat: Re: OT: Informacja o spotkaniu [było: naukowe podstawy rasizmu;)]
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 03-12-2022 o 11:09, Kviat napisał:

    > https://demagog.org.pl/fake_news/mrna-ze-szczepionek
    -przenika-do-calego-organizmu-fake-news/

    Czyli dalej wspierasz się portalem rozsiewającym fakenewsy, którym
    przedstawiane są brednie?

    https://twitter.com/normanpie/status/159919964327945
    0112
    Tu się odniósł do tego zainteresowany.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 113. Data: 2022-12-05 07:51:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-03 o 15:56, Kviat pisze:

    > Nadal tego nie rozumiem.
    > Po chuj ludziom podają nieskuteczną (zasadniczo) szczepionkę?

    Bo to nie o szczepionkę chodziło, tylko o kontrolę.

    --
    Liwiusz

  • 114. Data: 2022-12-05 07:52:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-03 o 16:02, Akarm pisze:

    > Młodsi nie chorowali?

    Rżniesz głupa, czy naprawdę nie rozumiesz?

    Nie chodzi o to, że nie chorowali, tylko o to, że większym ryzykiem był
    NOP, a nie powikłania po covidzie.

    --
    Liwiusz

  • 115. Data: 2022-12-05 07:54:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 03-12-2022 o 13:51, Shrek napisał:

> [...]
    > okazało się, że szczepionki nigdy nie powstrzymywały zakażeń i podstawy
    > dwudziestowiecznej wakcylologi okazały się nagle szurskie;)
    >
    > Wracając do twojego pytania po co - po to że mimo że zasadniczo
    > nieskuteczne czyli nie powstrzymywały w znaczącym stopniu zakażenin i
    > transmisji to były przydatne w powstrzymywaniu ciężkiego przebiegu. Więc
    > ich stosowanie w grupach 50+ (puryści mogą powiedzieć 40+) miało jak
    > najbardziej sens. Poniżej już ograniczony (bo młodsi z definicji raczej
    > ciężko nie chorowali), a napewno nie uzasdniają nagonki i różnicowania

    na to też nie ma dowodów, nie ma dobrej jakości badań potwierdzających
    to działanie... Są obserwacyjne, jednak te w zależności od przyjętego
    sposobu "zaliczeń" dają rózne wyniki (w zależności kto i co chce nimi
    udowodnić). Więc być może masz rację, ale to też nie jest wcale takie pewne.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 116. Data: 2022-12-05 07:57:47
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 04-12-2022 o 00:54, Marcin Debowski napisał:

    > Ale ta niezmieniona transmisyjność (szeroko rozumiana) to jest Twoje
    > założenie. Podobnie jak uparcie twierdzisz, że jakby tylko zlokdałnować
    > starych to niezlokdałnowani młodzi na pewno ich nie zarażą.

    Nie to założenie jest niezbędne, aby jakikolwiek sens miały paszporty
    szczepionkowe.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 117. Data: 2022-12-05 09:09:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    -przenika-do-calego-organizmu-fake-news/

    > Czyli dalej wspierasz się portalem rozsiewającym fakenewsy, którym
    > przedstawiane są brednie?

    LOL
    Ale dziękuję za poprawę humoru w poniedziałkowy poranek.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 118. Data: 2022-12-05 09:23:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 05-12-2022 o 09:09, Kviat napisał:

    -przenika-do-calego-organizmu-fake-news/

    > LOL
    > Ale dziękuję za poprawę humoru w poniedziałkowy poranek.

    Cóż, to nie ja podpieram się portalem, który zarzucał dezinformacje
    jednemu z lekarzy, gdyż podał wartość IFR, wrzucając informacje, ze
    oficjalnie przecież CFR jest inne... Prowadzą to dziennikarzyny, które
    mają zlecone zadania do wykonania nie za bardzo orientujące się w tym co
    publikują, stąd masa bzdur, które wypisują.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 119. Data: 2022-12-05 09:35:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-05 o 09:23, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > mają zlecone zadania do wykonania nie za bardzo orientujące się w tym co
    > publikują, stąd masa bzdur, które wypisują.

    Może jest nawet gorzej - orientują się, ale mają za zadanie rżnąć głupa,
    bo głupsi od nich "nie zauważą różnicy". Co zresztą widać na załączonej
    dyskusji.

    --
    Liwiusz

  • 120. Data: 2022-12-05 11:10:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.12.2022 o 07:52, Liwiusz pisze:

    > Nie chodzi o to, że nie chorowali, tylko o to, że większym ryzykiem był
    > NOP, a nie powikłania po covidzie.

    LOL

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,nop-y-po-szczepionkach-mrna-na-
    covid-19--ogromne-badanie-z-usa-i-jasny-wniosek,arty
    kul,07487426.html

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr