-
1. Data: 2002-08-28 09:47:47
Temat: naprawa gwarancyjna a rekomia
Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>
Chciałbym ostatecznie rozwiać swoje wątpliwości.
Wyczytałem na grupie (nie pamiętam posta), że jeśli już rza zadeklaruję się
dochodzić swoich praw z gwarancji to TEJ USTERKI nie mogę już raklamować w
ramach rękojmi. Dobrze zrozumiałem?
A co jeśli naprawa gwarancyjna jest niestuteczna (ustarka dalej występuje).
Czy muszę po raz kolejny oddawać towar do naprawy gwarancyjnej czy lepiej
dochodzić swoich praw w ramach rekojmi?
I jeszcze jedno. Czy w kożystając z rękojmii (po nieudanej naprawie
gwarancyjnej) sklep może oświadczyć, że naprawi mi towar - czy już pozostaje
im tylko wymiana sprzętu lub wydanie pieniędzy?
Z góry dziękuję
Gerard
-
2. Data: 2002-08-28 09:54:57
Temat: Re: naprawa gwarancyjna a rekomia
Od: p...@p...onet.pl
> A co jeśli naprawa gwarancyjna jest niestuteczna (ustarka dalej występuje).
> Czy muszę po raz kolejny oddawać towar do naprawy gwarancyjnej czy lepiej
> dochodzić swoich praw w ramach rekojmi?
Moim zdaniem tego typu rozstrzygniecie - niudolna nprawa gwarancyjna -
uzasadnie odstąpienie od reżimu ochorny w ramach gwarancji i daje podstawy do
wystąpienia z żądaniem w ramach rekojmi.
> I jeszcze jedno. Czy w kożystając z rękojmii (po nieudanej naprawie
> gwarancyjnej) sklep może oświadczyć, że naprawi mi towar - czy już pozostaje
> im tylko wymiana sprzętu lub wydanie pieniędzy?
Na naprawę musiałbyś się zgodzić - jednak moim zdaniem żądanie odstąpinenia od
umowy w tym przypadku zostanie zablokowane przez wymianę sprzętu na nowy - ale
to jest możliwe tylko 1 ra (albowiem ta quasi naprawa byla dokonywana w ramach
gwarancji)
Dominik 0-505 863 673
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl