eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonaprawa gwarancyjna a rekomia › naprawa gwarancyjna a rekomia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "Gerard" <g...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: naprawa gwarancyjna a rekomia
    Date: Wed, 28 Aug 2002 11:47:47 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <aki6a6$nrs$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.48.243.50
    X-Trace: news.tpi.pl 1030528135 24444 80.48.243.50 (28 Aug 2002 09:48:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Aug 2002 09:48:55 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:105098
    [ ukryj nagłówki ]

    Chciałbym ostatecznie rozwiać swoje wątpliwości.

    Wyczytałem na grupie (nie pamiętam posta), że jeśli już rza zadeklaruję się
    dochodzić swoich praw z gwarancji to TEJ USTERKI nie mogę już raklamować w
    ramach rękojmi. Dobrze zrozumiałem?

    A co jeśli naprawa gwarancyjna jest niestuteczna (ustarka dalej występuje).
    Czy muszę po raz kolejny oddawać towar do naprawy gwarancyjnej czy lepiej
    dochodzić swoich praw w ramach rekojmi?

    I jeszcze jedno. Czy w kożystając z rękojmii (po nieudanej naprawie
    gwarancyjnej) sklep może oświadczyć, że naprawi mi towar - czy już pozostaje
    im tylko wymiana sprzętu lub wydanie pieniędzy?

    Z góry dziękuję

    Gerard


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1