  • 1. Data: 2008-12-04 05:31:30
    Temat: Porada prawna, ew. proces: BHP w biurze.
    Od: "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com>

    Witam,

    Szukam dobrego prawnika, ktory pomoze mi postawic przed sadem pracodawce za
    nieodpowiednie przygotownie stanowiska pracy. Pracuje w miedzynarodowej
    organizacji (ONZ) za granica, na kontrakcie (ale nie jestem pracownikiem tej
    organizacji tylko mam kontrakt na swiadczenie uslug).

    Prosze o kontakt od osoby (prawnika!) ktora zdecydowalaby sie udzielic
    porady prawnej i jesli jest szansa - postawic pracodawce przed sadem w celu
    otrzymania odszkodowania.

    Wszelkie podpowiedzi "do kogo sie zglosic" mile widziane!

    Pozdrawiam.P.

  • 2. Data: 2008-12-04 08:42:42
    Temat: Re: Porada prawna, ew. proces: BHP w biurze.
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > celu otrzymania odszkodowania.
    >
    > Wszelkie podpowiedzi "do kogo sie zglosic" mile widziane!

    To pracujesz czy świadczysz usługi?
    Jest to zasadnicza różnica. Nie zawsze bowiem nazwa "kontrakt" świadczy o
    rodzaju wykonywanych czynności.
    I po drugie to podałeś za mało informacji dot. organizacji stanowiska.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-12-05 09:52:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Dec 2008, Pawel wrote:

> [...]
    > organizacji (ONZ) za granica, na kontrakcie (ale nie jestem pracownikiem tej
    > organizacji tylko mam kontrakt na swiadczenie uslug).

    Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale może wyjść że to Ty jesteś tym
    "pracodawcą". Czy zamawiający usługę zobowiązał się do zapewnienia
    *konkretnych* warunków?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2008-12-08 20:33:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com> napisał w wiadomości

    I do uwag moich poprzedników dorzucę, że należałoby wskazać o który kraj
    chodzi, bo moim zdaniem przepisy prawa miejscowego będą normowały
    ewentualne obowiązki pracodawcy. Nie wiem, czy istnieje prawnik znający
    biegle przepisy wszystkich krajów na świecie w tym zakresie.