  • 71. Data: 2013-04-17 23:43:24
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.04.2013 13:58, hiki o! pisze:

    > hehehe
    >
    > problem jest taki, ze rzady demokratyczne to rzady idiotow, ktorzy
    > wierza w obietnice dawane przez innych idiotow.

    Nie. To są rządy tych, co potrafią sterować idiotami.

    Jeśli potrafią jeszcze coś i mają choć trochę dobrych chęci, to jest to
    duży bonus.

  • 72. Data: 2013-04-17 23:45:43
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 23:43, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie. To są rządy tych, co potrafią sterować idiotami.

    ...i mają wszystkich w dupie...

    bo polki naród w wiekszości jest głupi, \\\

    zen.aspx

  • 73. Data: 2013-04-17 23:46:20
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 23:38, Andrzej Lawa wrote:

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > Takiej co np. nie zna języka polskiego?
    >
    > I co masz do budżetówki? Wg ciebie szkoły, tym uczelnie wyższe, to
    > strata pieniędzy podatnika, hmm?

    Nie. Jedynie nie liczył ich głosów.

    > Policję też byś zlikwidował? I straż pożarną?

    j.w.

    zen.aspx

  • 74. Data: 2013-04-17 23:46:42
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 23:42, Andrzej Lawa wrote:

    > Wytłumaczyłeś ideę jasno.... tylko ty po prostu jesteś na tyle głupi, że
    > nie rozumiesz konsekwencji swojego idiotycznego pomysłu, nawet jak ci je
    > ktoś przed nosem położy.

    A ty

    > W twoim "idealnym świecie" więcej do powiedzenia miałby tępy "słup" na
    > papierze zarabiający sporo więcej niż ktoś inteligentny, wykształcony i
    > społecznie zaangażowany jak np. nauczyciel (bo zamiast użerać się z
    > niewdzięcznymi bachorami mógłby sobie powiedzieć "pierdolę to - jadę
    > zarobić na budowie w UK").

    zen.aspx

  • 75. Data: 2013-04-17 23:46:49
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

> [...]

    > społecznie zaangażowany jak np. nauczyciel (bo zamiast użerać się z
    > niewdzięcznymi bachorami mógłby sobie powiedzieć "pierdolę to - jadę

    zen.aspx

  • 76. Data: 2013-04-17 23:46:57
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

> [...]

    > społecznie zaangażowany jak np. nauczyciel (bo zamiast użerać się z
    > niewdzięcznymi bachorami mógłby sobie powiedzieć "pierdolę to - jadę

    zen.aspx

  • 77. Data: 2013-04-17 23:48:57
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    > Wytłumaczyłeś ideę jasno.... tylko ty po prostu jesteś na tyle głupi, że
    > nie rozumiesz konsekwencji swojego idiotycznego pomysłu, nawet jak ci je
    > ktoś przed nosem położy.

    a ty rozumiesz?

    objaw prawde...

    > W twoim "idealnym świecie" więcej do powiedzenia miałby tępy "słup" na
    > papierze zarabiający sporo więcej niż ktoś inteligentny, wykształcony i

    natomiast tepy slup nie zarabiajacy mialby mniej od inteligentnego...

    > społecznie zaangażowany jak np. nauczyciel (bo zamiast użerać się z
    > niewdzięcznymi bachorami mógłby sobie powiedzieć "pierdolę to - jadę
    > zarobić na budowie w UK").

    Wlasnie!

    Niech jedzie. Jesli tylko mu to sie oplaca. Jego wartosc natychmiast w
    kraju wzrosnie i ja bede glosowal za podniesieniem pensji nauczycielom,
    bo sa potrzebni dla moich dzieci!

    zen.aspx

  • 78. Data: 2013-04-17 23:51:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Oficjalnie to nie chciał zostawić w Tuskolandzie zależnych od niego
    > pracowników/itp. na lodzie. Ale ja myślę, że Równikowo nie jest aż takim
    > rajem, jak się wydaje. Co innego jak sobie tam chłopak wpadnie na
    > chwilkę z wycieczką, a co innego być tam obywatelem, żyć, zarabiać itp.

    Och, ale to przecież normalne dla naszych "patriotów" srać, za
    przeproszeniem, na Polskę i straszyć fochem oraz emigracją.

    I pieprzą tylko ciągle, jak to w Polsce źle i w ogóle ucisk...

    Na grupie o militariach tacy "patrioci" ciągle lamentują, jak to obca
    władza okupująca Polskę uciska Polaków m.in. odbierając im broń palną,
    niezbędną do wyrażania słusznego gniewu, poprzez wymaganie rejestracji i
    zezwoleń, które niełatwo zdobyć. Straszą grasującymi ciągle 40
    rozbójnikami i narzekają na tę niewolę... i nie potrafią odpowiedzieć,
    kto w takim razie niewoli UK, bo tam przepisy jeszcze bardziej
    restrykcyjne. Notabene ichni "abonament RTV" jest jeszcze surowiej (i
    skuteczniej) egzekwowany.

    Głoszą "wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma" i nie potrafią zrobić nic
    konstruktywnego.

    I ten wątek - taka wielka awantura o anteny na wspólnej elewacji... a w
    USA, tym kraju powszechnego bogactwa i wolności, sąsiedzi mogą ci się
    miejscami całkiem skutecznie przypieprzać nawet do gatunku trawy na
    twoim własnym indywidualnym, prywatnym trawniku przed domem!

    I o ile usuwanie anten daje się racjonalnie uzasadnić, to unifikacja
    trawy już niezbyt.

    Ale nie, u nas ciągle niby najgorzej... pffff....

  • 79. Data: 2013-04-17 23:57:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.04.2013 23:46, hiki o! pisze:

    > Nie. Jedynie nie liczył ich głosów.

    Bo?

    Bo pracują za gówniane pieniądze dla dobra ogółu?

    > j.w.

    No jasne, bo przeciętny strażak mniej będzie dbał o dobro innych, niż
    taki prezes Amber Gold?

  • 80. Data: 2013-04-18 00:02:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.04.2013 23:48, hiki o! pisze:

    > a ty rozumiesz?
    >
    > objaw prawde...

    Kolejny raz powtarzał nie będę.

    Skoro jesteś taki głupi, że sam nie rozumiesz, to wynajmij kogoś
    bardziej rozumnego, żeby ci przetłumaczył. Mi się nie chce.

    > natomiast tepy slup nie zarabiajacy mialby mniej od inteligentnego...

    I teraz powiedz, w czym ten dość losowo wybrany do robienia za fasadę i
    kozła ofiarnego miałby mieć większe predyspozycje do prawidłowego
    kierowania krajem, niż mój przykładowy nauczyciel?

    > Wlasnie!
    >
    > Niech jedzie. Jesli tylko mu to sie oplaca. Jego wartosc natychmiast w
    > kraju wzrosnie

    Nie wzrośnie, bo nie będzie płacił podatków w Polsce. A wg twojej
    doktryny będzie to oznaczało, że nie będzie miał głosu w ogóle.

    > i ja bede glosowal za podniesieniem pensji nauczycielom,
    > bo sa potrzebni dla moich dzieci!

    Co niczego dla nauczycieli nie zmieni, bo budżetówkę odrzucasz całkiem z
    głosowania.

    Swoją drogą - przedstaw swój ostatni PIT 37.