  • 61. Data: 2013-04-17 23:04:14
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 17:57, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Albowiem?

    Albowiem nic nie w nosi do kasy wspólnoty.

    > Zauważ, że to jest wspólnota.

    Niestety.

    > I decyduje wola wspólnoty, a nie
    > twoja.

    Niestety.

    [ciach piedoly]

  • 62. Data: 2013-04-17 23:05:13
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 18:11, Maruda wrote:

    > Popieram!
    > O kształcie państwa mają decydować ci, którzy na to państwo łożą, a nie
    > ci, którzy z niego wysysają.
    > Bo przecież mamy przykłady, jak to aktualnie panująca klasa (banda
    > czworga: PiS, SLD, PSL, i PO) kształtują to państwo tak, żeby nikt im
    > stołków spod d. nie wyrwał.

    A jednoczenie 5 milionow pracujacych NIE-w-budzetowce, musi utrzymywac
    caly ten pierdolony bajzel.

    zen.aspx

  • 63. Data: 2013-04-17 23:07:07
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 18:13, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > To twoje zdanie i takie Państwo sobie załóż albo do takiego dołącz.

    Wyobraź co by się działo w Polsce, jakby połowa biznesu wyniosłą się w
    inne miejsce.

    Poki co to Blair uratował Polske przed rosnącym bezrobociem. I nasycil
    miliony polskich rodzin kasą płynącą od pracujących na wyspach Polaków.

    I dziwnym trafem - polski ekobiety mnoza sie na potęge wszedzie na
    swiecie, tylko nie te mieszkające i pracujące w Polsce.

    Ciekawe dlaczego.

    zen.aspx

  • 64. Data: 2013-04-17 23:07:57
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 18:50, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Owszem, możesz próbować zrobić przewrót.

    No i tyle w kwesti rzadzenia wlasn

    zen.aspx

  • 65. Data: 2013-04-17 23:08:45
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 21:40, Andrzej Lawa wrote:

    > Jak to wyliczyłeś? ;)

    > Kupiłeś tartak? Znaczy się założyłeś państwo polskie? No, opowiedz coś
    > jeszcze... Pośmiejemy się ;->

    Jeśli pracuje nie w budżetówce to poza rodziną utrzymuje dość sporo chołoty.

    zen.aspx

  • 66. Data: 2013-04-17 23:09:49
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 21:35, Andrzej Lawa wrote:

    > Tylko dlaczego taki np. nauczyciel, choćby nie wiem jak kompetentny i
    > zaangażowany, miałby się w głosowaniu liczyć mniej niż np. tępy ale
    > układny prezes-figurant w jakiejś filii korporacji, który tylko
    > bezmyślnie wykonuje durne zarządzenia z centrali za granicą?

    Niejasno wytłumaczyłem? Pensja nauczyciela (tego w budżetówce) pochodzi
    z moich podatków. Nauczyciel wiec taki nie doklada sie do budzetu, ale z
    niego wyciaga.

    zen.aspx

  • 67. Data: 2013-04-17 23:12:13
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 18:05, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale owi ONI są mityczni.

    Oni stanowią prawo. Ja nie.

    Mówisz, że mitycznie zapierdalają mi połowę tego co zarobię?

    > Będą, póki będziesz dawał im Moc Superkrowy i nazywał ONYMI. Nazwij ich
    > MY, bo robią to, co MY chcemy

    Nie. Nie robią tego co my chcemy.

    Czasem jedynie obiecają, że zrobią to co my chcemy.

    I nie ma znaczenia jak sie nazwyają. PSL, PO, PIS, czy Palikotia.

  • 68. Data: 2013-04-17 23:14:45
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.04.2013 18:12, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Wybieraliśmy.

    Jakbyś mkiał wybrać sraczkę czy zatwardzenie, to co byś wybrał?

    Nie ma alternatywy.

    > Bo takie zasady ustaliliśmy i nie podejmujemy (jako ogół) zbyt aktywnych
    > działań aby je zmienić.

    My se mozemy podejmowac. Oni i tak sobie zaglosuja jak beda chcieli i
    ustala taka ustawe jak beda chcieli.

    > Nie musisz. Niegłosowanie to też forma wybierania. Oznacza to: ,,głosuję
    > na to, co uzna większość, jest mi obojętne, dostosuję się''. Poza tym,
    > wybieranie nie polega tylko na dniu wyborów. Polega również na tym, że
    > będziesz np. odwiedzał swojego przedstawiciela, omawiał z nim nurtujące

    moj przedstawiciel nie dostal sie.

    > cię sprawy. Że podejmiesz jakąś inicjatywę obywatelską, jeżeli
    > faktycznie uważasz, że dana rzecz jest do zmiany i większość tej zmiany
    > chce.
    >
    > Na razie się nie udało zwołać znaczącej liczby osób zainteresowanych
    > okręgami jednomandatowymi, a więc w ten sposób obywatele wybrali obecne
    > zasady jako właściwe. Jak się to zmieni, to taką liczbę osób uda się
    > zwołać i zasady zostaną zmienione.

    Poki co rzadza nami klamcy i zlodzieje.

    zen.aspx

  • 69. Data: 2013-04-17 23:38:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.04.2013 23:08, hiki o! pisze:

    > Jeśli pracuje nie w budżetówce to poza rodziną utrzymuje dość sporo
    > chołoty.
    ^^^^^^^^^^

    Takiej co np. nie zna języka polskiego?

    I co masz do budżetówki? Wg ciebie szkoły, tym uczelnie wyższe, to
    strata pieniędzy podatnika, hmm?

    Policję też byś zlikwidował? I straż pożarną?

  • 70. Data: 2013-04-17 23:42:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.04.2013 23:09, hiki o! pisze:

    > Niejasno wytłumaczyłem? Pensja nauczyciela (tego w budżetówce) pochodzi
    > z moich podatków. Nauczyciel wiec taki nie doklada sie do budzetu, ale z
    > niego wyciaga.

    Wytłumaczyłeś ideę jasno.... tylko ty po prostu jesteś na tyle głupi, że
    nie rozumiesz konsekwencji swojego idiotycznego pomysłu, nawet jak ci je
    ktoś przed nosem położy.

    W twoim "idealnym świecie" więcej do powiedzenia miałby tępy "słup" na
    papierze zarabiający sporo więcej niż ktoś inteligentny, wykształcony i
    społecznie zaangażowany jak np. nauczyciel (bo zamiast użerać się z
    niewdzięcznymi bachorami mógłby sobie powiedzieć "pierdolę to - jadę
    zarobić na budowie w UK").