    From: "Witold" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: najem
    Date: Tue, 7 Jun 2005 22:07:15 +0200

    Witam
    Art 688 KC mówi:
    par. 1. "Za opłatę czynszu i innych należnych opłat odpowiadają solidarnie z
    najemcą stale zamieszkujące z nim osoby pełnoletnie".

    Zapis OK. Ja chciałbym jednak dowiedzieć sie co znaczy _stale
    zamieszkujące_. Czy to są tylko osoby, które fizycznie mieszkają, użytkują
    lokal? Chodzi mi o sytuację, gdy osoba X mieszka w lokum w mieście B (brak
    zameldowania czasowego, ani stałego), a zameldowana jest na stałe w lokum w
    mieście A.
    Czy w takiej sytuacji fakt zameldowania (stałego) jest podstawą do uznania,
    że osboba ta zamieszkuje lokal w mieście A?
    Chce aby osoba dokładała sie do czynszu za lokal w miescie A, ale ona uznaje
    ze tam nie mieszka, a nie chce sie dobrowolnie wymeldowac?
    Jeśli, ktoś może mi pomóc, będe zobowiązany. Wszelkie paragrafy, na które
    mogę sie powołać mile widziane.

    Pozdrawiam
    Wit