    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nagrody dla stałych klientów - jak wyegzekwować
    Date: Thu, 8 Mar 2007 21:04:58 +0100

    Witam.
    Najpierw opisze o co chodzi
    stacja paliw dała mi kartę. zbieram na nią punkty za tankowanie. mam ich na
    tyle, że chcę zamówić nagrodę.
    Na stronie internetowej jest informacja że towar można zamówić na stacji ale
    jest też wzmianka że jest ponad 200 sztuk.

    Na stacji zamówić się nie da bo twierdzą że tego towaru nie ma
    Dwa dni nie udało mi się dodzwonić do biura obsługi
    Na e-mail wysłany ponad tydzień temu z zapytaniem nie dostałem odpowiedzi.

    Czy jest jakieś prawo umożliwające mi wyegzekwowanie nagrody?- Chodzi mi
    głównie o to że nawet jak się pewnie dodzwonię to usłyszę że nie ma. Ale ja
    widze na www że jest. Mam wydruk.

    Czy da się coś z tym zrobić? Może jakimś mądrym paragrafem postraszyć kogoś
    na początek przez telefon?

    --
    PawełJ