  • Data: 2007-03-10 17:31:40
    Temat: Re: nagrody dla stałych klientów - jak wyegzekwować
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jasek'" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:45f0abda$1@news.home.net.pl...

    > Nie pomylilo Ci sie cos?
    A pomylilo pomylilo.Dwa slowa mi wcielo

    > Poczytaj w ich regulaminie. Na 100% jest zapis, ze "dobr" maja skonczona
    > ilosc.
    Wlasnie o to mi chodzi.Na stronie jest informacja ze towar jest na
    stanie.Ale akurat ten towar zamawia sie tylko na stacji.
    Jade na stacje. Mówia ze nie ma.Wracam do domu - sprawdzam. Na stronie nadal
    ponad 200 sztuk. Jade na stacje na drugi dzien. Oni mówia ze nie ma.
    Sprawdzam w necie. Nadal tyle co bylo. Czyli jest.

    > Wydruk ze strony nie jest zadnym dowodem, bo za 30 stan magazynowy mogl
    > sie zmienic, a za tym strona sie zmieni.

    > Ja tu nie widze oszustwa. Ale zaczalbym od regulaminu, na ktory sie
    > oczywiscie zgodziles.
    Nawet go próbuje znalezc tyle ze jakies problemy z tym mam :)

    > Z trzeciej zas strony, ta lampka do roweru ma wartosc 8 PLN :).
    Nie o lampke chodzi ale to nie istotne. Chodzi o to ze kupujac na tej stacji
    tak czy siak place za te potencjalne nagrody
    A kiedy juz ja chce to mi dac nie chca.

    > Jacek

    pozdrawiam

    PawelJ