    From: "maya" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nagabywanie przez telefony ;( co powinnam zrobic ;(
    Date: 21 Mar 2006 21:54:14 +0100

    witam, nie wiem czy to odpowiednia grupa ale mam pewien problem. Otoz od kilku
    dni co kilka godzin otrzymuje gluche telefony tzn ktos puszcza mi sygnaly i
    jak oddzwaniam, to wlacza sie poczxta glosowa.Sek w tym ze za kazdym razem
    jest to inny nr tel zaczynajacy sie glownie na 511 i 514 tak jakby ktos mial
    ich mase i "wyprobowywal" Mam juz dosc tych strzalek, 2 z tych nr tel sa do
    pewnej firmy juz sprawdzilam chociaz tam tez sie poczta wlacza.
    Moze ktos sie orientuje co powinnam zrobic, czy zgloszenie tego na policje ma
    jakis sens? Bo w Idei nie moga mi ani pomoc ani udzielic zadnych informacji
    kto to moze do mnie wydzwaniac. Bede wdzieczna za pomoc.

    Maya