  • 11. Data: 2008-05-31 12:31:28
    Temat: Re: mowa końcowa Czy sąd powinien poinformować o zaplanowaniu takiej czynności?
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > A dlaczego 100 kłamczuchów ma być bardziej wiarygodnych niż jedne prawdę
    > mówiący. Nie liczy sie ilość ...

    Kto kłamczuszek a kto prawdomówny orzeka pan(i) z immunitetem od krytyki
    i misją od boga? :)

    Zapomniałeś, panie sędzio, że o kłamstwie przesądza dowiedzenie
    niezgodności z prawdą nie zaś widzimisie jegomościa z łańcuszkiem i
    godłem na klacie. Więc, szanowny immunitetowany, najzwyklej przypisałeś
    tym ludziom cechy i czyny, które nie miały miejsca.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 12. Data: 2008-05-31 12:39:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    [ciach ...]

    Po prostu to była odpowiedź na wątpliwy argument że ilość świadków
    którym sąd odmówił wiary miałby o czymkolwiek świadczyć. Ale naprawdę
    marnuje czas ...

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 13. Data: 2008-05-31 12:48:56
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > Po prostu to była odpowiedź na wątpliwy argument że ilość świadków
    > którym sąd odmówił wiary miałby o czymkolwiek świadczyć. Ale naprawdę
    > marnuje czas ...

    W takim razie raczyłeś bezzasadnie założyć, że owi świadkowie kłamali.
    Otóż nikt im kłamstwa nie udowodnił! Zostali tylko wg. własnego
    widimisie sędziego uznani za niewiarygodnych, by na tej podstawie
    zlekceważyć dowód z ich zeznań.

    Nic dziwnego, że oskarżony został skazany, jeśli wszystkie jego dowody
    zostały pominięte bez dowiedzenia niezgodności z prawdą. :-))

    Wracając do pierwotnej kwestii - nie liczą się dowody, ale co i jak z
    tymi dowodami będzie chciał zrobić sędzia. A to całkowicie zmienia rzeczy.

  • 14. Data: 2008-05-31 14:41:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > W takim razie raczyłeś bezzasadnie założyć, że owi świadkowie kłamali.

    Takie samo dobre założenie, jak twoje że mówili prawdę.
    Jak są dwie wersje zdarzenia, to ktoś musi kłamać.
    I ktoś to musi oceniać, i ktoś to potem może skontrolować.
    Więc w czym problem ?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 15. Data: 2008-05-31 19:13:52
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > Takie samo dobre założenie, jak twoje że mówili prawdę.
    > Jak są dwie wersje zdarzenia, to ktoś musi kłamać.
    > I ktoś to musi oceniać, i ktoś to potem może skontrolować.
    > Więc w czym problem ?

    Wskażesz, gdzie założyłem ich prawdomówność? Albo może wyjaśnisz czemu
    od dowodów obrony wymagasz niezbitego dowiedzenia zgodności z prawdą a
    od dowodów obrony nie? Forsujesz starą, dobrą zasadę domniemania winy i
    większej wagi dowodów oskarżenia?

    Wiem jakimi hipokrytami potrafią być sędziowie. Alternatywą może być
    tylko niekompetencja. Tak ogólnie to jestem Ci Johnson BARDZO wdzięczny,
    bo raz po raz dajesz dowody tego co mam na myśli i z czym warto walczyć.
    Ułatwiasz mi proces dowodowy. Jestem ci winny flaszkę. ;)

  • 16. Data: 2008-05-31 19:39:40
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:
    > Wskażesz, gdzie założyłem ich prawdomówność? Albo może wyjaśnisz czemu
    > od dowodów obrony wymagasz niezbitego dowiedzenia zgodności z prawdą a
    > od dowodów _obrony_ nie?

    _oskarżenia_

  • 17. Data: 2008-06-01 14:20:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > Wiem jakimi hipokrytami potrafią być sędziowie.

    A co na to twój lekarz?

    > Jestem ci winny flaszkę. ;)

    Może właśnie te "flaszki" są przyczyną twoich zapatrywań?

    Ale jeśli idzie o mnie to starczy ...

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 18. Data: 2008-06-01 15:01:51
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > A co na to twój lekarz?

    Także uważa niektórzych sędziów za hipokrytów.