  • Data: 2002-07-24 07:49:21
    Temat: moje dane a internet (problem z goglem)
    Od: Joe <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Kilka lat temu umiescilem kilka glupich postow na rozne grupy
    dyskusyjne. Podpisalem sie wlasnym imieniem i nazwiskiem. Ogolnoswiatowy
    automatyczny robak www.google.com sciagnal moj post, podobnie jak setki
    milionow innych. Prosilem googla w mailach, aby usuneli moje wypowiedzi,
    bo nie dalem im zadnej zgody na ich wykozystywanie (nie odpowiedzieli).
    I z czystym sumieniem moglem tak napisac. Jesli jestem autorem np.
    jakiegos zdjecia, albo tresci, to jak gazeta bedzie chciala dokonac
    przedruku musi poprosic mnnie o pisemna zgode. Jak jest z internetem?
    Google wykorzystuje moja wypowiedz, ktorej jestem autorem i do ktorej
    mam pelne prawa. Nie powinien bez zgody umieszczac jej w swojej
    przeszukiwarce. Z drugiej strony google nie moglby spytac miliardy
    uzytkownikow o zgode na publikacje. To mnie jednak malo interesuje. Moim
    zdaniem przetrzymuja moja wypowiedz bezprawnie i bez mojej zgody. Czy
    sie myle? Jesli nie, to gdzie ewentualnie moge wniesc skarge w tej
    sprawie?

    Pozdrawiam,
    Marian.