    From: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: moje (bo spadek) czy siostry (bo ma akt notarialny) ?
    Date: Wed, 10 Nov 2004 14:30:43 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@host82-143-159-227.ip.nd.e-wro.net.pl

    Wyjaśnijcie mi jeszcze kilka spraw:

    > Ojciec mógł
    > podarować córce jedynie swoją część, tak więc córka ma to 50%, które
    > należało do ojca plus te 2/3 spadku po matce (1/3 swoją i 1/3 ojca).
    czyli 1/6 domu jest moja, jako spadek po matce.
    Jak to ma się do faktu, że siostra figuruje jako właściciel domu w
    księdze wieczystej ?
    Jestem właścicielem 1/6 domu ?

    > Tak więc to, co odziedziczyłeś ty po matce jest dalej twoje,
    > stało się twoje po śmierci matki i nikt tego nie odebrał.
    Nikt nie odebrał - fajnie. Nie mieszkam w tym domu. Nie jestem tam
    zameldowany.
    Jak mogę rozporządzać spadkiem po matce ?
    Jak mogę go "skonsumować" jeśli siostra nie zamierza spłacić mnie ?

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Z polską polityką jest jak z gównem.
    Należy trzymać się z daleka, bo inaczej można się pobrudzić.