  • 61. Data: 2009-03-02 18:20:41
    Temat: Re: milicjant
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BK pisze:
    > To, ze np. esbek traktowal opozycjoniste jak zwierze, nie
    > znaczy, ze mamy teraz tego esbeka upodlic do granic mozliwosci.
    A kto ich upadla? No chyba że emeryturki w granicach 4 tysia
    to upadlanie
    --
    Krzysiek

  • 62. Data: 2009-03-02 21:22:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gohcrv$evt$5@news.wp.pl gargamel <s...@d...eu>
    pisze:

    > mógłbym, ale w jakim celu?:O)
    Poprawienia błędów.

    --
    Jotte

  • 63. Data: 2009-03-02 21:23:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gog2u4$tb4$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > czyli kazdy kleryk, ksiadz to pedal albo pedofil?
    Nie wiem.
    A co tu napisałem:
    czytałeś?

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2009-03-03 06:22:47
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Mar, 19:20, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > BK pisze:> To, ze np. esbek traktowal opozycjoniste jak zwierze, nie
    >
    > A kto ich upadla? No chyba że emeryturki w granicach 4 tysia
> [...]

    Toz im przeciez wlasnie zabrano ;-)

  • 65. Data: 2009-03-03 06:36:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BK pisze:
    > Toz im przeciez wlasnie zabrano ;-)
    Powiadasz że im zabrali...
    Tz. miał 4tysie, a byli też tacy co po 6 i 8 szarpali,
    a teraz mają 650zł?
    --
    Krzysiek

  • 66. Data: 2009-03-03 09:34:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A co tu napisałem:
    > czytałeś?

    nie wiem co akurat tu napisales, bo zglasza mi komunikat o wygasnieciu lub
    usunieciu wiadomosci

    zreszta w twoich slowach

    > Po postępowaniu się ocenia.
    > Funkcja, jaką pełnił świadczy o nim, bo jest tym co uczynił.

    jest wewnetrzna sprzecznosc, bo albo po postepowaniu, albo funkcja jaka
    pelni determinuje to kim byl

    zdecyduj sie

  • 67. Data: 2009-03-03 10:43:35
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Mar, 07:36, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > BK pisze:> Toz im przeciez wlasnie zabrano ;-)
    >
    > Powiadasz że im zabrali...
    > Tz. miał 4tysie, a byli też tacy co po 6 i 8 szarpali,
    > a teraz mają 650zł?
    > --
    > Krzysiek

    Jak Cie fascynuje tematyka ile kto dostaje to sobie sprawdz. Mnie
    osobiscie to nigdy nie ruszalo. Zawsze bardziej mnie interesuje ile
    dostaje ja, jak dla mnie bez znacznia ile oni dostaja.

    Za malo ich jest zeby to mialo znaczenie dla gospodarki. A
    sprawiedliwosc dziejowa zupelnie mnie nie interesuje.

  • 68. Data: 2009-03-03 13:44:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:goitji$tjf$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    > wiadomości news:gohirr$f8q$2@news.dialog.net.pl...
    > nie wiem co akurat tu napisales, bo zglasza mi komunikat o wygasnieciu
    > lub usunieciu wiadomosci

    To masz:
    wątkotwóca pyta w poście inicjującym wątek:
    <cit>
    Jak traktować byłego milicjanta?
    <cit>

    Ja odpowiadam (to jedna z najwcześniejszych odpowiedzi):
    <cit>
    Tak samo jak obecnego czy byłego policjanta - z dużą rezerwą, a potem - jak
    się okaże.
    <cit>

    > zreszta w twoich slowach
    > jest wewnetrzna sprzecznosc, bo albo po postepowaniu, albo funkcja jaka
    > pelni determinuje to kim byl
    Po prostu wstępując do takiej akurat formacji w określonych realiach można -
    mając choćby pobieżną wiedzę z zakresu naszej historii najnowszej - z
    prawdopodobieństwem bliskim pewności założyć co musiał w niej robić. Zaś
    wstępując dobrowolnie z góry godził się na wykonywanie takich czynności.
    Rezerwa, o której pisałem to własnie nie wrzucanie a automatu do przegródki,
    bo a nuż się rodzynek jaki wyjatkowy trafi.

    --
    Jotte

  • 69. Data: 2009-03-03 16:21:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BK pisze:
    > Jak Cie fascynuje tematyka ile kto dostaje to sobie sprawdz. Mnie
    > osobiscie to nigdy nie ruszalo.
    Ty zdrowy jesteś?
    A mnie to rusza, bo z mojej kieszeni te k...y żyją w
    dostatku, a ja na to muszę uczciwie pracować.
    Ponad 8 stów najniższego zusu jest teraz jak byś nie wiedział.
    > Zawsze bardziej mnie interesuje ile
    > dostaje ja, jak dla mnie bez znacznia ile oni dostaja.
    > Za malo ich jest zeby to mialo znaczenie dla gospodarki. A
    > sprawiedliwosc dziejowa zupelnie mnie nie interesuje.
    To po h.. sie tu wypowiadasz jak masz to w dupie?
    Reanimuj ambonę w kościele z takimi morałami.
    --
    Krzysiek

  • 70. Data: 2009-03-03 19:07:13
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    > Odzywasz się do człekokształtnej kupy.

    Ależ do ciebie, popaprańcu nikt się nie odzywa.