  • 1. Data: 2009-02-27 14:01:38
    Temat: milicjant
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Witam i prosze o wyjasnienie pojęcia "milicjant"
    Czy milicjant to z definicji zły człowiek, służbista komunizmu?
    Jak traktować byłego milicjanta?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-27 14:08:44
    Temat: Re: milicjant
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy milicjant to z definicji zły człowiek, służbista komunizmu?

    nie

    > Jak traktować byłego milicjanta?

    tak jak na to zasluguje

  • 3. Data: 2009-02-27 14:59:33
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Przecież nic się nie zmieniło oprócz nazwy:)
    Nadal w większości wypadków to tłuczki.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2009-02-27 20:18:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik a402 napisał:
    > Witam i prosze o wyjasnienie pojęcia "milicjant"
    > Czy milicjant to z definicji zły człowiek, służbista komunizmu?

    Tak, a nawet gorzej.

    > Jak traktować byłego milicjanta?

    Jak trędowatego?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2009-02-27 20:19:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

    > Tak, a nawet gorzej.

    > Jak trędowatego?
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Idź się lecz, może chociaż nogi uratujesz.

  • 6. Data: 2009-02-27 20:22:53
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "a402" <

    > Witam i prosze o wyjasnienie pojęcia "milicjant"

    milicjant to ilość inteligencji jaką posiada przeciętny funkcjonariusz
    milicji
    jednostka podstawowa w układzie SI to 1 cjant - odpowiada inteligencji IQ =
    100

    macso

  • 7. Data: 2009-02-27 20:35:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:go8rnv$tk1$1@news.onet.pl a402 <z...@o...pl> pisze:

    > Witam i prosze o wyjasnienie pojęcia "milicjant"
    > Czy milicjant to z definicji zły człowiek,
    > służbista komunizmu?
    Niekoniecznie, ale ryzyko bardzo duże.

    > Jak traktować byłego milicjanta?
    Tak samo jak obecnego czy byłego policjanta - z dużą rezerwą, a potem - jak
    się okaże.
    Do tej profesji trafiają zwykle osobnicy o dość specyficznej konstrukcji
    umysłowej.

    A zresztą czy to jedyna profesja wzbudzająca takie watpliwości?
    Ciągle jeszcze w policji są byli milicjanci, co z tego, że się pierwsza
    sylaba zmieniła?
    A sędziowie, adwokaci, prokuratorzy? To samo.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2009-02-27 20:48:39
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam i prosze o wyjasnienie pojęcia "milicjant"
    > Czy milicjant to z definicji zły człowiek, służbista komunizmu?
    > Jak traktować byłego milicjanta?

    Milicjant milicjantowi nierówny.

    Nie wyobrażam sobie życia w kraju, w którym nie ma służby typu
    milicja bądź policja. Przecież ktoś musi łapać bandytów.

    Piotr

  • 9. Data: 2009-02-27 21:21:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    a402 pisze:
    > Witam i prosze o wyjasnienie pojęcia "milicjant"
    > Czy milicjant to z definicji zły człowiek, służbista komunizmu?
    > Jak traktować byłego milicjanta?
    Podam Ci taki jeden przykład.

    Lata osiemdziesiąte, pan milicjant z nazwy bo przy biurku
    praca przez osiem godzin, przykładny mąż, ojciec, dobry
    sąsiad, i takie tam, ale mundurek i pałeczkę na stanie ma.

    Przywożą sukami demonstrantów z łapanki, wysypują ich na
    dziedziniec, pan milicjant luka przez okno, i wyciąga
    pałeczkę, wali setę, i pomyka na dziedziniec, ustawia sie w
    szeregu, i tworzy z kolegami od biurka tz. ścieżkę zdrowia,
    następnie pałuje na oślep po plecach przepychanych ludzi.
    Ten pan milicjant od biurka, nawet pałował by własnego ojca,
    lub syna, tak był tym ślepo podniecony. Potem wraca, myje
    łapki i ryjka, łyka szklane Żytniej i siada do biurka.
    Ja mam taki obraz i definicje byłego milicjanta.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-02-27 21:30:46
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    a402 <z...@o...pl> napisał(a):

    > Witam i prosze o wyjasnienie pojęcia "milicjant"

    To osoba służąca w milicji.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Milicja

    > Czy milicjant to z definicji zły człowiek, służbista komunizmu?

    Jesli uznasz, że np. w starozytnej Grecji panował komunizm...

    > Jak traktować byłego milicjanta?

    Hm, pomyslmy... Jak człowieka?