  • 71. Data: 2009-03-03 20:41:20
    Temat: Re: milicjant
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Jotte" napisał:
    > Poprawienia błędów.

    błędów w naszej ortografii słownikiem nie naprawisz:O)

  • 72. Data: 2009-03-04 23:45:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gok4so$bg1$5@news.wp.pl gargamel <s...@d...eu>
    pisze:

    > błędów w naszej ortografii słownikiem nie naprawisz:O)
    Ty naprawisz nim - choćby częściowo - własne, wynikające z nieuctwa żenujące
    błędy.
    Ale nie musisz tego robić, to tylko rada.
    Możesz dalej pisac jak młot-niedokształt, to nie jest zabronione.
    Vide niejaka Stokrotka.

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2009-03-05 17:18:41
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Jotte" napisał:
    > Ale nie musisz tego robić, to tylko rada.
    > Możesz dalej pisac jak młot-niedokształt, to nie jest zabronione.
    > Vide niejaka Stokrotka.

    widzisz, mnie się wydawało ze młotkiem to można nazwać kogoś kto wkuwa
    wszystko na pałę niczego z tego nie rozumiejąc (a tak jest z obecną
    ortografią) zdaje sie ze nawet ma to termin medycznu:" kretyn"
    widzisz, ja w swoim życiu używam rozumi i nie mam zamiaru stosować się do
    głupich i bezmuzgich zasad nie wiedzieć czemu, bo tak!:O)

    czy może rozmawiam z ekspertem ortografii i można się od ciebie czegoś
    dowiedzieć, czy po prostu umisz tylko szczekac jak cię nauczono?:O)

  • 74. Data: 2009-03-05 22:18:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gopinb$skr$3@news.wp.pl gargamel <s...@d...eu>
    pisze:

    > widzisz, mnie się wydawało ze młotkiem to można nazwać kogoś kto wkuwa
    > wszystko na pałę niczego z tego nie rozumiejąc (a tak jest z obecną
    > ortografią)
    Może ci się i wydawało, ale ty jesteś bez znaczenia.
    Nie mówiłem, że masz wkuć na pamięć (normalni to rozumieją, nie wkuwają),
    tylko mechanicznie użyc słownika, a to juz przecież nawet ty dasz radę.

    > zdaje sie ze nawet ma to termin medycznu:" kretyn"
    > widzisz, ja w swoim życiu używam rozumi
    Owszem, używasz rozumi, to widać.

    > i nie mam zamiaru stosować się do głupich i bezmuzgich zasad nie wiedzieć
    > czemu, bo tak!:O)
    Jak to kretyn (to określenie medyczne).

    --
    Jotte

  • 75. Data: 2009-03-05 22:44:24
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    a402 wrote:
    > Witam i prosze o wyjasnienie pojęcia "milicjant"

    policjant przed reforma

    > Czy milicjant to z definicji zły człowiek, służbista komunizmu?

    porucznik borewicz, kapitan zbik i pies cywil... ?

    > Jak traktować byłego milicjanta?

    tak jak obecnego policjanta

    Pozdro

    Maseł

  • 76. Data: 2009-03-06 15:23:15
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Jotte" napisał:
    > Nie mówiłem, że masz wkuć na pamięć (normalni to rozumieją, nie wkuwają),

    chcesz mi powiedzieć ze ty rozumiesz?:O)

    > Jak to kretyn (to określenie medyczne).

    tak, bo to choroba psychiczna

  • 77. Data: 2009-03-06 18:13:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gorp3q$9q4$3@news.wp.pl gargamel <s...@d...eu>
    pisze:

    > chcesz mi powiedzieć ze ty rozumiesz?:O)
    Tak mi się w każdym razie wydaje.

    > tak, bo to choroba psychiczna
    No to OK.
    A czy ta choroba uniemożliwia użycie słownika?

    --
    Jotte

  • 78. Data: 2009-03-07 16:13:29
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Jotte" napisał:
    > Tak mi się w każdym razie wydaje.

    więc proste pytanko na początek: jak poprawnie powinno sie pisać órzytkownik
    i dlaczego tak?:O)

    > No to OK. A czy ta choroba uniemożliwia użycie słownika?

    nie mam pojęcia, w tej sprawie musiał byś porozmawiać z psychiatrą,
    ale chwileczkę, przecież debil ma słownik w pamięci wykuty na blachę, więc
    on go zawsze używa:O)

  • 79. Data: 2009-03-07 22:50:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:goutcg$a9h$5@news.wp.pl gargamel <s...@d...eu>
    pisze:

    > więc proste pytanko na początek: jak poprawnie powinno sie pisać
    > órzytkownik i dlaczego tak?:O)
    Możesz do Mniodka z nim.
    Ja ci zadam łatwiejsze.
    Czemu "tak" pisze się właśnie tak?

    > ale chwileczkę, przecież debil ma słownik w pamięci wykuty na blachę,
    > więc on go zawsze używa
    Pieprzysz głupoty. Debilowi potrzebny jest zewnętrzny słownik, bo bez niego
    sobie nie radzi i to wszystko.

    --
    Jotte

  • 80. Data: 2009-03-08 16:28:49
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Jotte" napisał:
    > Możesz do Mniodka z nim.

    do tego radzieckiego czpiona?:O)

    > Ja ci zadam łatwiejsze. Czemu "tak" pisze się właśnie tak?

    wcale nie musisz pisać tak, zaproponuj inaczej, ja proponuję, a ty nawet nie
    wiesz jak i dlaczego sie powinno pisać tak,a nie siak:O)

    > Pieprzysz głupoty. Debilowi potrzebny jest zewnętrzny słownik, bo bez
    > niego sobie nie radzi i to wszystko.

    nie wiem co ty piepszysz, bo po co debil ma korzystać z zewnętrznego
    słownika, skoro ma go wykutego na blachę? dlatego jest debilem bo nie
    potrafi myśleć, człowiek myślący nie wkuwa na pamięć, bo potrafi myśleć:O)