  • Data: 2008-10-20 10:25:15
    Temat: mieszkanie wraz z częściami przynależnymi
    Od: "tango" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeżeli to możliwe proszę o informację i pomoc w następującej sprawie:

    mam mieszkanie, w akcie notarialnym jest zapis o częściach przynależnych,
    jednak Akt ich nie definiuje. Do tej pory użytkowałem piwnicę, jakież było
    moje zdziwienie, gdy po kilku miesięcznej nieobecności okazało się, że ktoś
    (a konkretnie Wspólnota) sobie ją przygarnął twierdząc, że z niej nie
    korzystałem! W piwnicy miałem trochę gratów z remontu (deski, wykładziny,
    stół roboczy).
    1. Czy tak można?
    2. Co definiuje własność "przynależną", gdzie szukać punktu zaczepienia?

    dziękuję za pomoc