  • Data: 2005-05-25 15:56:31
    Temat: mieszkanie - problem
    Od: "Adrian" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Spotkalem sie z dosc nieprzyjemna sprawa a mianowicie : :

    Jest sobie mieszkanie w ktorym obecnie mieszka moja znajoma, jej siostra
    (obie pelnoletnie ) glownym najemca jest ich ojciec ktory od 15 lat przebywa
    we Wloszech, matka wyjechala rok temu do Niemiec i rowniez nie zamierza
    wracac. Doszlo do tego iz mieszaknie jest zadluzone na okolo 8 tys zlotych -
    mieszkanie podlega pod Wojskowa Agencje Mieszkaniowa.

    WAM kilkakrotnie wysylal pisma w sprawie długu az kierowal sprawe do firmy
    windykacyjnej a ta firma do sądu o uregulowanie naleznosci pod grozba
    eksmisji.

    Wszystko wskazuje na to iz dlug nie zostanie splacony gdyz siostry nie maja
    takich funduszy.

    teraz pytania :

    1. Czy jednym finałem tej sprawy to utrata mieszkania na drodze eksmisji ??

    2. Czy istnieje jakas taka opcja zeby ten dlug zostal przepisany na ojca a
    one zostały głownym najemcą lokalu ?? obie ?? jedna z nich ?? w umowie najmu
    jest tylko na ich ojca a one sa tam zameldowane

    3. czy w razie eksmisji WAM, lub jakis inny urząd musi zapewnić im inne
    mieszkanie ??

    dziekuje za odp i pozdrawiam

    Adrian