  • Data: 2005-05-25 18:40:05
    Temat: Re: mieszkanie - problem
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adrian wrote:
    > Witam
    >

    > 1. Czy jednym finałem tej sprawy to utrata mieszkania na drodze
    > eksmisji ??

    moze nie jedynym ale dosc prawdopodobnym

    > 2. Czy istnieje jakas taka opcja zeby ten dlug zostal przepisany na
    > ojca a one zostały głownym najemcą lokalu ?? obie ?? jedna z nich ??
    > w umowie najmu jest tylko na ich ojca a one sa tam zameldowane

    cesja dlugu jest zawsze mozliwa,ale czy to zalatwi sprawe, gdyz jak piszesz,
    one i tak nie maja funduszy

    > 3. czy w razie eksmisji WAM, lub jakis inny urząd musi zapewnić im
    > inne mieszkanie ??

    Ustawa o ochronie lokatorow mowi kto musi dostac lokal socjalny. Ale jesli
    te Panie pracuje, sa pelnoletnie, nie uzyskuja pomocy z opieki spolecznej,
    czy nie maja renty inwalidzkiej to razcej lokalu socjalnego bym nie
    oczekiwal

    dziekuje za odp i pozdrawiam

    nie ma za co
    Kacper