  • Data: 2007-11-14 18:45:13
    Temat: mieszkanie komunalne
    Od: "Jakub" <y...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam nie fajnych sąsiadów :( a właśnie wyjeżdżam na 6 miesięczny kontrakt.
    Czy jeśli w mieszkaniu komunalnym, którego jestem głównym najemcą będzie
    mieszkała moja siostra (jest zameldowana na stałe z rodzicami w innym
    komunalnym mieszkaniu) i w/w sąsiad pójdzie do administracji z donosem &#8211;
    życzliwą informacją, czy mogą być z tego jakieś konsekwencję prawne ?

    Czy mogę jakość zgłosić ten fakt w administracji żeby nie stracić mieszkania ?
    Pisząc oświadczenie np. że nie będę czerpał żadnych dochodów bo nie jest to
    wynajem a wręcz konieczna przysługa :( i nadal sam będę opłacał czynsz i media
    miastu.

    Proszę o radę.

    Jakub