  • Data: 2007-04-25 11:04:33
    Temat: mbank - nie moge wyplacic gowotki z bankomatu z ich winy (!)
    Od: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, chcialem wyplacic gotowke z bankomatu jednak zobaczylem informacje
    'karta stracila waznosc' mysle sobie co do cholery... wracam do domu,
    zagladam w umowe i jest jak byk w umoie o korzystaniu z kart platniczych:

    "Po uplywie okresu waznosci karty, Umowa ulega automatycznemu przedluzeniu w
    zakresie tej karty na kolejny okres obowiazywania odpowiadajacy okresowi
    waznosci karty, o ile zadna ze Stron Umowy nie zrezygnuje z odnowienia tej
    karty w trybie i na warunkach okreslonych w Regulaminie"

    No wiec mysle - cos tu jest nie tak... Dzwonie na infolinie i co mi pani
    mowi? Karta stracila waznosc i wyslalismy w lutym nowa (?) Ja jej
    przytoczylem powyzszy punkt z regulaminu i mowie ze ja nic nie dostalem,
    stwierdzila ze nic nie moze zrobic tylko zablokowac ta karte co do mnie nie
    doszla i wyslac mi nowa, przez ten czas nie mam mozliwosci wyplacenia
    pieniedzy... No wiec tak zrobila a na koniec rozmowy uslyszalem ze karta
    zostanie do mnie wyslana LISTEM ZYKLYM i jesli nie dojdzie w ciagu 15 dni to
    mam sie zglosic. Przeciez to jest pariodia, ja potrzebowalem dzisiaj tej
    gotowki, strace wizyte u lekarza i kto mi za to zaplaci? Chce napisac
    reklamacje z rzadaniem rekompensaty finansowej, w koncu do mbank nie
    wywiazal sie z umowy, jak mam sie za to zabrac, czy sa gdzies wzory takich
    pism? Nie zamierzam im tego darowac, to juz 2 problem z nimi - raz przy
    wyplacie z bankomatu zablokowali mi cala sume bo mieli jakas tam swoja
    awarie i przez kilkanascie dni nie moglem nic zrobic.

    --
    Kubaz