eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawombank - nie moge wyplacic gowotki z bankomatu z ich winy (!)mbank - nie moge wyplacic gowotki z bankomatu z ich winy (!)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mbank - nie moge wyplacic gowotki z bankomatu z ich winy (!)
    Date: Wed, 25 Apr 2007 13:04:33 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <f0ncl2$1ti$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: emo226.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1177499107 1970 83.15.174.226 (25 Apr 2007 11:05:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Apr 2007 11:05:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:458548
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, chcialem wyplacic gotowke z bankomatu jednak zobaczylem informacje
    'karta stracila waznosc' mysle sobie co do cholery... wracam do domu,
    zagladam w umowe i jest jak byk w umoie o korzystaniu z kart platniczych:

    "Po uplywie okresu waznosci karty, Umowa ulega automatycznemu przedluzeniu w
    zakresie tej karty na kolejny okres obowiazywania odpowiadajacy okresowi
    waznosci karty, o ile zadna ze Stron Umowy nie zrezygnuje z odnowienia tej
    karty w trybie i na warunkach okreslonych w Regulaminie"

    No wiec mysle - cos tu jest nie tak... Dzwonie na infolinie i co mi pani
    mowi? Karta stracila waznosc i wyslalismy w lutym nowa (?) Ja jej
    przytoczylem powyzszy punkt z regulaminu i mowie ze ja nic nie dostalem,
    stwierdzila ze nic nie moze zrobic tylko zablokowac ta karte co do mnie nie
    doszla i wyslac mi nowa, przez ten czas nie mam mozliwosci wyplacenia
    pieniedzy... No wiec tak zrobila a na koniec rozmowy uslyszalem ze karta
    zostanie do mnie wyslana LISTEM ZYKLYM i jesli nie dojdzie w ciagu 15 dni to
    mam sie zglosic. Przeciez to jest pariodia, ja potrzebowalem dzisiaj tej
    gotowki, strace wizyte u lekarza i kto mi za to zaplaci? Chce napisac
    reklamacje z rzadaniem rekompensaty finansowej, w koncu do mbank nie
    wywiazal sie z umowy, jak mam sie za to zabrac, czy sa gdzies wzory takich
    pism? Nie zamierzam im tego darowac, to juz 2 problem z nimi - raz przy
    wyplacie z bankomatu zablokowali mi cala sume bo mieli jakas tam swoja
    awarie i przez kilkanascie dni nie moglem nic zrobic.

    --
    Kubaz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1