  • 1. Data: 2005-09-28 15:35:06
    Temat: skradziona przesyłka
    Od: "abx" <a...@o...pl>

    Witam,
    Sprzedałem na allegro telefon.
    Wysłałem go zapakowany w oryginale opakowanie, razez z ładowarką i
    gwarancją.
    Adresat otrzymał przesyłke. Niestety w przesyłce zamiast telefonu był
    ogórek!!! i nie było karty gwarancyjnej.
    Zgłosiliśmy to wszystko na policje. Stwierdzono kradzież przesyłki przez
    poczte polską. A na dodatek taśma, która była obwiązana przesyłka była o 1
    cm szersza od tej, którą obwiązałem pierwotnie. Została również obwiązana
    dodatkowo inna taśmą i oczywiście waga się nie zgadza z potwierdzenia
    nadania przesyłki priorytetowej.
    Moje pytanie brzmi:
    Na ile realne jest otrzymanie zwrotu pięniedzy ( reklamacja ) tzn. wartości
    skradzionego telefonu 350 zł od "Poczty Polskiej"?

  • 2. Data: 2005-09-28 15:40:26
    Temat: Re: skradziona przesyłka
    Od: "drill" <a...@b...cc>

    > Na ile realne jest otrzymanie zwrotu pięniedzy ( reklamacja ) tzn.
    > wartości
    > skradzionego telefonu 350 zł od "Poczty Polskiej"?

    przesylka wartosciowa? czy zwykla paczka?

    pzdr
    drill

  • 3. Data: 2005-09-28 15:47:47
    Od: "abx" <a...@o...pl>

    Użytkownik "drill" <a...@b...cc> napisał w wiadomości

    > przesylka wartosciowa? czy zwykla paczka?
    >
    > pzdr
    > drill

    Nie wpisywałem wartości. Przesyłke wysłałem priorytetem, za pobraniem. Na
    protokole z policji jest wartość telefonu i udowodnione przez policję, że
    został skradziony na poczcie.

  • 4. Data: 2005-09-28 15:54:32
    Od: "drill" <a...@b...cc>

    > Nie wpisywałem wartości. Przesyłke wysłałem priorytetem, za pobraniem. Na
    > protokole z policji jest wartość telefonu i udowodnione przez policję, że
    > został skradziony na poczcie.

    jesli bylo za pobraniem + potwierdzenie policji + inne szczegoly jak np.
    roznice w wadze to mysle ze na pewno otrzymasz zwrot pieniedzy... kwestia
    tylko jak dlugo bedzie sie to ciagnac...

    pzdr
    drill

  • 5. Data: 2005-09-28 16:16:09
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    Użytkownik "abx" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na ile realne jest otrzymanie zwrotu pięniedzy ( reklamacja ) tzn.
    > wartości
    > skradzionego telefonu 350 zł od "Poczty Polskiej"?

    zgubiono list polecony, wktorym wysylalam srebrna bransoletke. w reklamacji
    kazali mi napisac jakiego rzadam odszkodowania. napisalam, ze chce zwrotu
    100 zl. oddali po ok. miesiacu + koszt znaczka pocztowego.

  • 6. Data: 2005-09-28 16:25:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ruua napisał(a):

    > zgubiono list polecony, wktorym wysylalam srebrna bransoletke. w reklamacji
    > kazali mi napisac jakiego rzadam odszkodowania. napisalam, ze chce zwrotu
    > 100 zl. oddali po ok. miesiacu + koszt znaczka pocztowego.

    Ale z kwota wieksza niz (chyba) 110 zl jest inaczej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-09-28 18:34:47
    Od: "abx" <a...@o...pl>

    > Ale z kwota wieksza niz (chyba) 110 zl jest inaczej.
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos

    No ale mi nie zgineła przesyłka. Tylko została naruszona paczka co już jest
    przestępstwem. I skradziona zawartość. Taka sprawa nadaje się do prokuratora
    i powinna być ścigana z urzędu.