  • 1. Data: 2005-09-28 15:43:44
    Temat: student i wlasna firma
    Od: "radek" <r...@...pl>

    Witam!
    Czy bedąc studentem studiów dziennych mogę założyć własną firmę?

    pozdrawiam i dziekuje za informacje

  • 2. Data: 2005-09-28 15:57:06
    Temat: Re: student i wlasna firma
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "radek" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy bed?c studentem studiów dziennych mogę założyć własn? firmę?

    A dlaczego nie mialbys moc?
    Nawet bedac uczniem szkoly sredniej mozesz.

    Pozdrawiam
    sDD

  • 3. Data: 2005-09-28 16:11:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    SDD napisał(a):
    > Oczywiscie, jesli masz np. rente po zmarlym rodzicu, albo alimenty, to je
    > stracisz.

    Oczywiście, jeśli zarobi więcej niż stanowi ustawa.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2005-09-28 16:19:39
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

  • 5. Data: 2005-09-29 13:16:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    scream napisał(a):

    > Oczywiście, jeśli zarobi więcej niż stanowi ustawa.

    Bo u nas prawo jest takie zeby zachecac renciste do tego, zeby zamiast
    sie brac do pracy to siedzial cicho i bral nadal ta rente...