  • Data: 2008-05-24 12:32:41
    Temat: mandat za telefon:)
    Od: donleser <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)
    Mama pytanie:
    Policja zatrzymuje mnie za jazdę z telefonem komórkowym , rozmawiałem
    że nie mogę teraz
    rozmawiać i sie rozłączyłem ok 10-20sekund.
    Zatrzymuje mnie patrol 200zł mandatu wg. taryfikatora//wracałem od
    stomatologa jakieś 500m od domu trochę skołowany byłem po
    znieczuleniu ,twardo 200zl mandatu wg taryfikatora.
    Na wyjaśnienie okoliczności :
    sad grodzki tak czy nie ?
    Zapytanie mam czy przestrzeganie taryfikatora jest automatyczne czy
    wg. okoliczności?
    Mandat przyjąłem bez protestu, moja wina:(
    Na pytania odpowiem ze szczegółami :)
    Chodzi mi czy w na.p:
    jak wyżej ,
    jakaś inna sytuacja wyższej miary
    czy jak moja dziś ,jak to ma sie do taryfikatora , czy policjant musi
    przestrzegać go czy może być łagodniejszy?