  • 31. Data: 2008-09-18 15:53:42
    Temat: Re: mandat wstecz ? uwaga emerytowany policjant donosi ! zenada - takie rzeczy tylko w ... polsce
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > NIE KARMIĆ IDIOTY

    Nawzajem :-)

    *piotr'ek*

  • 32. Data: 2008-09-18 15:54:35
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Wynika to, że żaden głupi ch.j nie odbierający korespondencji nie uniknie
    > kary za złamanie prawa.

    Skoro każdy spamer może wysyłać Ci różnorakie wezwania to co mam robić?

    *piotr'ek*

  • 33. Data: 2008-09-18 15:55:09
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Umundurowanych na biało i uzbrojonych w kaftan;))

    W Twej okolicy policja tak się ubiera? Dziwne!

    *piotr'ek*

  • 34. Data: 2008-09-19 11:01:37
    Od: "stef" <s...@w...pl>

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi i rady.

    Dzisiaj wybieram sie na komisariat, napisze wieczorem jak wszystko wygladalo
    :)

    Pozdrawiam.

  • 35. Data: 2008-09-20 06:49:56
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro każdy spamer może wysyłać Ci różnorakie wezwania to co mam robić?
    >
    > *piotr'ek*

    Napisałbym że myśleć, ale to dotyczy innych...
    ...siądź i płacz!

    pozdr
    lublex

  • 36. Data: 2008-09-21 10:14:31
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    lublex pisze:

    > w wiadomości news:fk58q5-dtp.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dobra dobra, rozlane cztery razy wokół ronda...
    >
    > pozdr
    > lublex
    tak i kierowca chcial byc uczynny i oszczedzic wpadniecia w poslizg
    kogos o mniejszym doswiadczeniu, wiec postanowil kilka razy przejechac
    przez rondo aby "rozjezdzic" slizgawke;) a tu sie jakis ZOMeryt
    przypaletal...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 37. Data: 2008-09-24 09:24:35
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    stef pisze:
    > Dzieki wszystkim za odpowiedzi i rady.
    >
    > Dzisiaj wybieram sie na komisariat, napisze wieczorem jak wszystko wygladalo
    > :)

    No i jak się skończyło? Czyżby brak odpowiedzi oznaczał dożywocie? ;-)
    MAc