  • 21. Data: 2008-09-17 21:10:37
    Temat: Re: mandat wstecz ? uwaga emerytowany policjant donosi ! zenada - takie rzeczy tylko w ... polsce
    Od: gacek <g...@w...pl>

    witek wrote:
    > 3. Nie przyjąć. Stawić się*) w sądzie grodzkim na rozprawie i przyjąć
    > grzecznie co sąd zasądzi.

    *) jesli nosi krotkie wlosy (<6mm) - zapuscic ;)

    gacek

  • 22. Data: 2008-09-17 22:16:26
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    stef pisze:
    > Witam, mam takie pytanie..
    >
    > Dotknela mnie dziwna i nieco irytujaca sytuacja.
    > Otoz dostalem wezwanie na komende, w charakterze swiadka - ...................

    > Sprawa wyglada tak, ze chca mi wystawic mandat na sume 500zl i 6pkt
    > karnych.

    Poproś ich najpierw, żeby określili kim jesteś i czy na pewno świadkiem
    - bo jak jesteś świadkiem, to z jakiego powodu chcą cię karać? ;-)

    No a jak chą karać to kim jesteś podejrzanym?

    To jest stara cwana sztuczka - wzywamy w charakterze świadka - w związku
    z tym musisz zeznawać prawdę a potem albo cię przekwalifikujemy albo
    spróbujemy ukarać za fałszywe zeznania.
    Albo raczej postraszyć i dać do wyboru - mandacik albo problemy z
    "zeznaniami" :-)

  • 23. Data: 2008-09-18 00:36:47
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    > Korespondencja do niego kierowana = jego problem. Ja spamu nie odbieram z
    > zasady!

    wezwanie na milicje to nie jest spam.
    jak dostaniesz takie wezwanie, to nie odbieraj. tylko nie pisz pozniej pytan
    na grupie "co zrobic? dostalem wyrok i grzywne zaocznie"

  • 24. Data: 2008-09-18 01:30:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    staszek wrote:

    > wezwanie na milicje to nie jest spam.
    > jak dostaniesz takie wezwanie, to nie odbieraj. tylko nie pisz pozniej
    > pytan na grupie "co zrobic? dostalem wyrok i grzywne zaocznie"

    NIE KARMIĆ IDIOTY

  • 25. Data: 2008-09-18 06:51:55
    Od: "Piotr [trzykoty]" <n...@n...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał
    >Albo raczej postraszyć i dać do wyboru - mandacik albo problemy z
    >"zeznaniami" :-)

    Postraszyć może i tak. Ale nawet świadek, który zamiast byc przesłuchiwany
    jako podejrzany/obwiniony jest jako swiadek i kłamie w swojej sprawie, nie
    odpowiada za fałszywe zeznanie. Ale przy takim przesłuchaniu nie jest
    pouczany o prawie odmowy odpowiedzi, więc często sam się przyzna lub coś tam
    ciekawego chlapnie.

  • 26. Data: 2008-09-18 12:47:19
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę, że każdy głupi ch*j na podstawie durnych zeznań może załatwić Ci
    > wyrok - tak wynika z waszych opinii.

    Wynika to, że żaden głupi ch.j nie odbierający korespondencji nie uniknie
    kary za złamanie prawa.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2008-09-18 12:48:13
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]

    Napiszę wyraźnie: głupiś.

  • 28. Data: 2008-09-18 12:49:18
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Nie przyjdzie... jestem na liście osób do których od razu 4-rech
    > uzbrojonych mundurowych przychodzi :-)

    Umundurowanych na biało i uzbrojonych w kaftan;))

  • 29. Data: 2008-09-18 15:06:07
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    wiadomości news:fk58q5-dtp.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Mogło być też coś rozlane albo rozsypane.

    Dobra dobra, rozlane cztery razy wokół ronda...

    pozdr
    lublex

  • 30. Data: 2008-09-18 15:53:29
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > "co zrobic? dostalem wyrok i grzywne zaocznie"

    Odwolywać się, bo taki wyrok jest tyle wart ile papier na jakim został uzasadniony co
    najwyżej.

    *piotr'ek*