  • 1. Data: 2008-09-17 09:21:31
    Temat: Umowa - Play pytanko
    Od: "skava" <s...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie... mam 2 tel w Play na firme, czy moge rozwiązać umowe jeśli
    zlikwiduje działalność ?
    Przeciez wtedy nie bedzie istniala jedna ze stron umowy.
    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2008-09-17 09:23:39
    Temat: Re: Umowa - Play pytanko
    Od: "Daro" <d...@o...pl>

    > Mam pytanie... mam 2 tel w Play na firme, czy moge rozwiązać umowe jeśli
    > zlikwiduje działalność ?

    Umowa jest na Ciebie a nie na działalność, musiałbyś zlikwidować siebie ;-).
    --
    d.

  • 3. Data: 2008-09-17 09:44:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 17 Sep 2008 11:21:31 +0200, "skava" <s...@w...pl> wrote:

    >Mam pytanie... mam 2 tel w Play na firme, czy moge rozwiązać umowe jeśli
    >zlikwiduje działalność ?
    >Przeciez wtedy nie bedzie istniala jedna ze stron umowy.
    Jesli byla to dz.g. os. fiz. to dokladnie rzecz biorac strona umowy
    byla osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc. Po likwidacji dzialalnosci
    (zaprzestaniu prowadzenia) osoba fizyczna nie przestaje istniec. W tym
    wypadku strona umowy przestaje istniec dopiero w momencie smierci.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl