  • 1. Data: 2009-04-19 20:01:37
    Temat: mandat a sąd grodzki
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Czy w przypadku nieprzyjęcia mandatu i skierowaniu sprawy do Sądu Grodzkiego
    mam jakieś szanse wygrać?
    Czy przy ewentualnej przegranej oprócz mandatu poniosę jeszcze koszty
    sądowe? Czuję się niewinny a policjant powinien mi chyba udowodnić moje
    przewininie. Czy policjant ma zawsze rację? Jak w tej starej punkowej
    piosence : "....spytaj milicjanta on ci prawdę powie"

  • 2. Data: 2009-04-19 20:24:42
    Temat: Re: mandat a sąd grodzki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przewininie. Czy policjant ma zawsze rację? Jak w tej starej punkowej
    > piosence : "....spytaj milicjanta on ci prawdę powie"

    Jakbyś napisał, o co poszło, to prędzej by się dało coś napsiać. W każdym
    razie dodatkowo ponosi się koszty postępowania.

  • 3. Data: 2009-04-19 20:54:31
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    a ile jest tych kosztów?
    drugie tyle co mandat?
    Poszło o czerwone swiatło.

  • 4. Data: 2009-04-19 20:59:37
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Krasnal pisze:
    > a ile jest tych kosztów?
    > drugie tyle co mandat?
    > Poszło o czerwone swiatło.

    > wiadomości news:gsg1n7$lsb$1@inews.gazeta.pl...

    Odpowiedź: bo zakłóca naturalną kolejność czytania.
    Pytanie: dlaczego?
    Odpowiedź: odpowiadanie nad cytatami.
    Pytanie: co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

  • 5. Data: 2009-04-19 21:11:53
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    Krasnal pisze:
> [...]

    Pytanie: dlaczego?
    Odpowiedź: odpowiadanie nad cytatami.
    Pytanie: co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

    Tacy jak ty.

  • 6. Data: 2009-04-19 22:05:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Pytanie: dlaczego?
    > Odpowiedź: odpowiadanie nad cytatami.
    > Pytanie: co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

    Nie pyskuj synku, tylko zrozum co się do Ciebie pisze i się zastosuj.

  • 7. Data: 2009-04-19 23:42:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krasnal pisze:

    > Pytanie: co jest najbardziej denerwujące w usenecie?
    >
    > Tacy jak ty.

    Jesteś bezczelny - prosisz o pomoc i jeszcze pyskujesz...

  • 8. Data: 2009-04-20 01:27:57
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Koszty sądowe są do przełknięcia, natomiast jesli nie mającej pojęcia o czymkolwiek
    sędzinie zechce się wezwać tzw. biegłwgo (czyli staruszka o lasce wymądrzającego się
    bez dopuszczenia Ciebie do głosu), to bedzie kilkaset zł w plecy niestety.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-04-20 12:41:02
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tacy jak ty.

    Twoja odpowiedz wskazuje, że mózg masz jak......krasnal))

    Leszek