  • 71. Data: 2008-07-28 12:41:38
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 14:24
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6kdq2$r5q$2@inews.gazeta.pl>):

    > Chyba u ciebie. Bo tam się zbija, a nie zabija.
    > http://www.pzszach.org.pl/index.php?idm=4&idm2=125&i
    dm3=187
    > Albo nie umiesz grać w szachy, albo masz dziwne skojarzenia.

    W latach 90 przez chwilę miałem takie szachy 3D, gdzie pionki do siebie
    strzelały, gwałciły się i zarzynały w ogóle masakrycznie :D

    --
    Tristan

  • 72. Data: 2008-07-28 13:12:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.07.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W latach 90 przez chwilę miałem takie szachy 3D, gdzie pionki do siebie
    > strzelały, gwałciły się i zarzynały w ogóle masakrycznie :D

    Battlechess bodajże się nazywały z oszałamiającą czerokolorową grafiką
    cga.

    --
    Marcin

  • 73. Data: 2008-07-28 13:16:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > Battlechess bodajże się nazywały z oszałamiającą czerokolorową grafiką
    > cga.

    Ja to pamiętam przynajmniej w grafice EGA.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 74. Data: 2008-07-28 17:00:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Z drugiej strony, czy lepiej tak wyładować agresję czy lepiej żeby
    > latał z
    > bejzbolem po placu?

    Innych opcji nie widzisz?

    > Ja osobiście nienawidzę morderców, ani wojska ani medycznych nie
    > cierpię,

    Czy dobrze zrozumiałem, że medyków masz za morderców?

  • 75. Data: 2008-07-28 17:04:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Widać dzieci są inteligentniejsze od ciebie, bo z reguły odróżniają
    > strzelanie do ludzi od zabawy tylko paintball ;->

    Z reguły? Może tak, ale są też tragiczne wyjątki.

    Zapomniałeś o jeździectwie.

  • 76. Data: 2008-07-28 17:44:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Z reguły? Może tak, ale są też tragiczne wyjątki.

    Wyjątki to wyjątki. Wyjątkowo to może też na Warszawę spaść meteor. Albo
    samolot. Zakazać latania?

    > Zapomniałeś o jeździectwie.

    No tak - znęcanie się nad zwierzętami ;->

  • 77. Data: 2008-07-28 17:48:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Debowski pisze:

    > I ta naturalność się jakoś ostatnio zmieniła czy też odnoszę błędne
    > wrażenie, że ilość agresji w ciągu ostatniego ćwierćwiecza jakoś mocno
    > wzrosła?

    ROTFL

    Co ty wiesz o historii agresji ;->

    Poczytaj sobie książki historyczne. Albo jak wolisz jaką beletrystykę w
    miarę rzetelnie porównującą nasze czasy i choćby pierwszą połowę XVII
    wieku, to polecam cykl zaczynający się od książek "1632" i "1633".

  • 78. Data: 2008-07-28 17:49:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Innych opcji nie widzisz?

    No, amerykanie wymyślili - szprycowanie psychotropami.

  • 79. Data: 2008-07-28 17:53:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Chyba u ciebie. Bo tam się zbija, a nie zabija.
    > http://www.pzszach.org.pl/index.php?idm=4&idm2=125&i
    dm3=187

    > Albo nie umiesz grać w szachy, albo masz dziwne skojarzenia.

    Tradycyjnie się zabija. Ta twoja strona to stara się być na siłę
    politycznie poprawna...

    No to paintball to nie strzelanie do innych tylko zdalne malowanie ;->

  • 80. Data: 2008-07-28 18:07:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Tradycyjnie się zabija. Ta twoja strona to stara się być na siłę
    > politycznie poprawna...

    Bzdury. Nie wiesz co to jest PZSzach ??

    --
    @2008 Johnson