  • Data: 2007-11-05 19:33:19
    Temat: malzenstwo - pytanie o kredyt
    Od: "MIchal" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczow!

    Zakupilem dzialke przed zawarciem zwiazku malzenskiego, (kilka miesiecy
    temu)
    Planujemy budowe domku, kredyt chcemy wzisc wspolnie, ze wzgledu na
    korzystniejsze warunki.
    Mam teraz pytanie czy po zawarciu zwiazku ta dzialka jest wspolna?

    Czy biorac kredyt pod hipoteke dzialki, bank moze zarzadac dopisania
    malzonki
    do aktu notarialnego?

    Czy jest to oczywiste ze dzialka jest wspolna, gdyz zawarlismy zwiazek
    malzenski?

    Pewna urzedniczka stwierdzila ze bedziemy musieli spisac nowy akt
    notarialny, i dopisac malzonke moja, aby dostac kredyt hipotetyczny.

    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz