  • Data: 2002-11-21 08:45:09
    Temat: majątek nabyty w czasie trwania sprawy o separację
    Od: "Beata" <wasilb@anty_spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złożyłam w sądzie wniosek o separację bez orzekania o winie. Nie dostałam z
    sądu jeszcze żadnej odpowiedzi. W między czasie trafiła mi się atrakcyjna
    oferta na mieszkanie, na zakup którego mogę zaciągnąć kredyt z zakładu pracy
    i zamieszkać tam z dziećmi. Boję się jednak, że w pszypadku formalnego
    załatwienia separacji zakup tego mieszkania będzie wchodził w majątek
    wspólny małżonków i może dojść do tego że będę musiała spłacić mojęgo męża
    mimo że spłacać będę kredyt w zakładzie pracy.

    Bardzo proszę o pilną odpowiedź!!!!!

    Niewiem co robić, a taka atrakcyjna cena może misię już nie trafić!!!!!!!!