  • 1. Data: 2003-07-10 14:59:20
    Temat: licencja - pytanie
    Od: "tomek" <rageous@doesn't_like_spam.interia.pl>

    Witam
    Mam prosbe do grupowiczow, moze mi ktos pomoze....napisalem program na
    zlecenie i chodzi teraz o licencje.
    Pisalem go jako osoba prywatna a nie zadna firma i tak tez chcialbym go
    odsprzedac. Zakupuje go firma i dostana licencje multistanowiskowo ale nie
    na wylacznosc...teraz pytanie czy w licencji moge napisac ...Licencja
    zawarta miedzy 'moje dane'...zwanym dalej autorem programu (a moze
    licencjonodawca?) a 'firma jakas tam' zwanym dalej licencjonobiorca??
    Chodzi o to zeby bylo to wszystko zgodnie z prawem i pozniej nie bylo
    zadnych problemow w jakiejs kontroli, dodatkowo zebym mogl go odsprzedac
    jakiejs innej firmie jesli sie trafi okazja bez problemow zadnych?? Jak to
    najlepiej napisac??
    Moze ma ktos gotowy druk takiej licencji? jesli tak to prosze o podeslanie

    Z gory thx za odpowiedzi

  • 2. Data: 2003-07-10 17:38:42
    Temat: Re: licencja - pytanie
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    tomek wrote:

> [...]
    >odsprzedac./.../
    >Moze ma ktos gotowy druk takiej licencji? jesli tak to prosze o podeslanie

    http://infor.pl/dane/umowy/umowa.php?id=3

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-07-11 03:36:48
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "tomek" <rageous@doesn't_like_spam.interia.pl> napisał w
    wiadomości news:bek41k$90h$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Licencja zawarta miedzy 'moje dane'...zwanym dalej autorem programu (a
    moze
    > licencjonodawca?) a 'firma jakas tam' zwanym dalej licencjonobiorca??

    licencji się **NIE** zawiera, ale **UDZIELA**.

  • 4. Data: 2003-07-11 10:23:33
    Od: "tomek" <rageous@doesn't_like_spam.interia.pl>

    Witam,
    Na tej stronie jest cos takiego:

    1)_______________ z siedzibą w _____________, przy ul. ___________________,
    wpisanym do ______________________, reprezentowanym przez
    ________________,
    zwanym dalej "Licencjodawcą"
    2) _______________ z siedzibą w _____________, przy ul.
    ___________________,
    wpisanym do _______________________, reprezentowanym przez
    __________________,
    zwanym dalej "Licencjobiorcą"[1].

    Moje pytanie: czy w punkcie 1, jesli wystepuje jako osoba fizyczna, nie
    zadna firma to wystaczy ze wpisze siebie, bez zadnych siedzib,ulic i
    wpisanych do ???

    I jeszcze jedno, firma ktora to kupuje, czy musze im udostepnic kod
    zrodlowy?
    Nie bylo o tym mowy przed rozpoczeciem prac i nie jest im to potrzebne bo
    jesli
    jakiekolwiek zmiany bede potrzebne to maja 6 miesięczne "wsparcie
    techniczne"

    Pozdro,
    Tomek