  • 1. Data: 2003-07-10 13:47:49
    Temat: umowa na czas okreslony
    Od: "R@F" <m...@p...com>

    witam

    sory za lamerskie pytanie
    czy ktos mi mogl wytlumaczyc jak rozumiec zapis -- okres wypowiedzenia --
    w umowie o prace zawartej na czas okreslony
    czy mozna rozwiazac umowe o prace zawarta na czas okreslony
    jesli jedna ze stron nie zgadza sie na to
    a w umowie jest zapis o okresie wypowiedzenia ?

    pozdrawiam
    KS

  • 2. Data: 2003-07-10 14:06:55
    Temat: Odp: umowa na czas okreslony
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > jesli jedna ze stron nie zgadza sie na to
    > a w umowie jest zapis o okresie wypowiedzenia ?

    jeśli umowa o pracę została zawarta na czas powyżej 6 miesięcy i znajduje
    sie w niej zapis, że strony przewidują możliwość jej rozwiązania za
    2-tygodniowym wypowiedzeniem-to można ją rozwiązać w drodze wypowiedzenia.
    Wypowiedzenie jest czynnością jednostronną-nie potrzeba zgody drugiej
    strony-ale trzeba ją poinformować. W wypowiedzeniu takiej umowy-nawet powodu
    uzasadniającego nie trzeba podawać... tak to już jest z umowami o pracę na
    czas określony:(
    -Renata