  • 1. Data: 2003-07-10 14:23:36
    Temat: Adwokat z zakresu przesępstw internetowych
    Od: "H" <h...@w...pl>

    Witam

    Poszukuję z Łodzi lub okolic adwokata znającego się na przestępstwach
    związanych z użyciem internetu.

    Proszę o odpowiedzi na maila.

  • 2. Data: 2003-07-10 14:45:35
    Temat: Re: Adwokat z zakresu przesępstw internetowych
    Od: "H" <h...@w...pl>

    Użytkownik "H" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > związanych z użyciem internetu.
    >
    > Proszę o odpowiedzi na maila.
    >
    >Chciałem jeszcze tylko dodać, że nie musi to być adwokat, wystarczy
    jakikolwiek prawnik, który dobrze się orientuje w tych zagadnieniach (np
    osoba robiąca aplikację).

    Bardzo potrzebuję w tej chwili pomocy prawnej...

  • 3. Data: 2003-07-10 14:59:10
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    H chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > Bardzo potrzebuję w tej chwili pomocy prawnej...

    zobacz http://www.vagla.pl

    może przekonasz Piotrka :-)

    Pozdrawiam
    stern

  • 4. Data: 2003-07-11 05:40:18
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl>

    > zobacz http://www.vagla.pl
    > może przekonasz Piotrka :-)
    > stern

    Hmmm.... Ale ja nie zajmuje sie swiadczeniem pomocy prawnej.
    http://www.vagla.pl/vagla_faq.htm
    v.

  • 5. Data: 2003-07-11 07:46:18
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    Piotr 'VaGla' Waglowski chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > Hmmm.... Ale ja nie zajmuje sie swiadczeniem pomocy prawnej.
    > http://www.vagla.pl/vagla_faq.htm
    > v.

    gdybyś się zajmował, to nie pisałbym "może" :-)

    Pozdrawiam
    stern