  • Data: 2008-10-06 11:44:15
    Temat: licencja na oprogramowanie
    Od: "Roman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    kupilem sklep internetowy poprzez strone www.
    Na stronie firma oferuje szereg uslug (od serwerow,sklepow itp.)
    Oferta dobra wiec kupuje,
    po zakupie otrzymuje pliki oporogramowania sklepu emailem do wgrania na
    serwer, mialem otrzymac calosc na plycie CD i w Boxie (po kilku dniach
    dostaje plyte w kopercie z okienkiem z nadrukiem naklejkowym :)
    Pisze kolejnego emaila,iz nie otrzymalem faktury vat.
    Otrzymuje odpowiedz, iz firma nie wystawia faktury vat ani rachunkow!!
    (szara strefa domyslam sie)
    Dzisiaj otrzymuje od firmy "krzak" informacje , iz pisza licencje na
    uzywanie oprogramowania i wkrotce podesla mi ją emailem (beda tam zakazy i
    nakazy dotyczace zmian sklepu,faktury/paragonu/rachunku nie podesla bo nie
    maja takiej mozliwosci)

    Pytanie, czy taka licencja jest wazna skoro nie mam faktury vat
    ,paragonu,rachunku ?
    Oporgramowanie nie jest autorskie,bazuje na darmowym ,ogolnodostepnym
    programie OSc , autor dokonal jedynie "tunningu" kilku komponentow,zmienil
    szablon itp.