  • Data: 2008-10-06 14:17:49
    Temat: Re: licencja na oprogramowanie
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 06 Oct 2008 15:10:49 +0100, Przemek Lipski napisał(a):

    > A gdzie jest taki zakaz ?? Jeżeli mam kaprys sprzedawać oprogramowanie
    > które tworzę, a nie udzielać jakiś dziwnych licencji to mi nie wolno ?

    Zakazu nie ma.
    Zważ jednak, że sprzedać coś można tylko raz. Ergo, Microsoft może
    sprzedać Windowsa np. Apple Inc., ale nie będzie to "sprzedaż licencji",
    lecz sprzedaż całego produktu.

    > Kolega kupił oprogramowanie do którego nie bylo licencji, jeżeli
    > stworzona zostanie licencja, to już nie dla niego...

    Aha, no dobrze, więc nabył autorskie prawa majątkowe do softu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl