  • Data: 2008-10-06 19:00:36
    Temat: Re: licencja na oprogramowanie
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman wrote:

    > To moze napisze inaczej:
    > otrzymuje sklep, brak faktury,brak licencji od sprzedawcy.

    Nie ma czegos takiego jak "brak licencji". Licencja to jest po prostu umowa.
    Jesli przy zakupie umowa byla taka "Ja wam place stowke i za to moge uzywac
    tego softu, co mi go na CD przyslecie zeby na nim postawic swoj sklep.
    koniec." to jest to licencja niewylaczna na 5 lat bez prawa do modyfikacji
    i bez prawa do odsprzedazy (w skrocie) na uzywanie oprogramowania na
    wlasnym serwerze. Jesli przy zakupie umawialiscie sie jeszcze na cos
    (np. "mozna wprowadzac wlasne zmiany do kodu") to dodatkowo obowiazuja te
    wlasnie dodatkowe uprawnienia/ograniczenia.

    Przysylanie po zakupie jakiegos innego tekstu umowy to po prostu propozycja
    zmiany tej umowy - ty sie mozesz zgodzic albo nie.

    A jakby sie rzucali, to maly donos do fiskusa.. ;)

    --
    pozdrawiam,
    bm.